سالاد پاستا ،تن ماهی و پستو

7081cca2f9cd0c06f2cce9e93d01dda9_L

خیلی از ما ، عادت نداریم از ماهی در رژیم غذایی خود استفاده کنیم ، یکی از این راه ها غذاهایی است که با تن ماهی درست می شود .

همانطور که می دانید ماهی یکی از منابع غذایی مهم  برای بدن ماست به ویژه به دلیل وجود امگا ۳ ، اما رژیم غذایی اکثر ما عاری از این ماده است ،می توانیم با پختن غذاهایی ک با تن ماهی آماده می شود ، به سلامتی خود کمک کنیم ، یک سالاد خوشمزه با تن ماهی برای شما آماده کرده ایم :

سالاد پاستا تن و پستو

مواد لازم برای ۶ نفر:

پاستا پنه ۲۰۰ g
۱ قاشق غذاخوری روغن زیتون
۱ پیاز قرمز کوچک
۱ کنسرو تن ماهی
۶ عدد گوجه فرنگی خشک شده
۱۰ عدد گوجه گیلاسی تازه
زیتون سیاه ۱۰۰ g
۲ قاشق چایخوری سس پستو سبز
فلفل سیاه و نمک دریایی

زمان آماده سازی: ۲۰ دقیقه

دستورالعمل 
پس از اینکه پاستا را پختید و آبکشی نمودید آن را در یک کاسه بزرگ بریزید و روغن زیتون را روی آن بپاشید تا به هم نچسبد ، پیازو گوجه فرنگی را خرد کرده و به همراه گوجه فرنگی خشک شده وبقیه مواد به آن اضافه کنید و در نهایت با کمی جعفری تازه تزئین کنید . سالاد را قبل از سرو حداقل برای ۲ ساعت در یخچال قرار دهید تا طعم خوبی پیدا کند .نوش جان

طرز تهیه سس پستو :

پستو یک سس ایتالیایی بسیار خوشمزه است که همراه پاستا ، پیتزا و … سرو می شود

مواد لازم :

برگ‌ ریحان‌ تازه‌: ۱۰۰ گرم‌
▪ پنیر پارمزان‌: ۱۰۰ گرم‌
▪ سیر ریزشده‌: ۲ حبه‌
▪ گردو : ۷۵ گرم‌
▪ روغن‌ زیتون‌: نصف پیمانه

طرز تهیه‌
‌ابتدا برگ‌ ریحان‌ را ساطوری‌ یا چرخ‌ می‌کنیم‌، سپس‌ سیر ریز شده‌ و پنیر پارمزان‌ را به‌ آن‌ افزوده‌ و درمخلوط کن‌ می‌ریزیم‌، بعد گردو و روغن‌زیتون‌ را اضافه‌ کرده‌ و به‌ آرامی‌ مخلوط می‌کنیم‌ تا سس‌ یکدست‌ شود.

آی بانو

نوشته سالاد پاستا ،تن ماهی و پستو اولین بار در Behtarin.com بهترین، پورتال جامع آموزشی اطلاع رسانی کشور ، مجله اینترنتی ، خبر ، ورزش ،تکنولوژِی News,Sport پدیدار شد.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.