سالارکیا: از گذشته درس نگرفتیم

    محمود سالارکیا در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در خصوص دربی ۷۵ اظهار داشت: در شرایطی که سعی می‌کنیم برای همه چیز رای انضباطی بدهیم، آیا یک بار به دنبال این رفته‌ایم تا به جای این‌گونه آرا به فاکتورهای مختلف که مهمترین آن کنترل هواداران در ورزشگاه‌ها است، توجه کنیم؟

وی افزود: این همه مشکلات در ورزشگاه‌ها است و سؤال اینجاست که چرا به دنبال آن نرفتیم تا با شماره‌گذاری ساده روی صندلی‌ها همه مشخصات یک فرد که داخل ورزشگاه می‌شود، مشخص شود. مسئولان در کنار این آرا باید به دنبال این مسئولیت‌ هم باشند.

سالارکیا تاکید کرد: پرسپولیس و استقلال هیچ نقشی در خصوص هواداران خود ندارند. برخی‌ با نام این دو تیم روی سکوها می‌نشینند، دست به هر کاری می‌زنند و با گرفتن یک پرچم در دستشان می‌گویند ما طرفدار پرسپولیس یا استقلال هستیم اما این‌ها تماشاگرنما هستند و می‌خواهند این تیم‌ها را تخریب کنند.

رئیس کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس گفت: از فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ می‌خواهم بیشتر در این خصوص نظارت کنند. ما قبلا محرومیت و تهدید به برگزار نشدن بازی بدون هوادار را داشته‌ایم، آیا جواب مثبتی داده و آیا با رأی دربی ۷۵ جواب مثبت می‌گیریم؟ باید دنبال علت‌ها باشیم و شاید با هزینه‌های کوچک مثل نصب دوربین‌های مداربسته خیلی از تماشاگرنماها را شناسایی کنیم تا صدهزار هوادار بخاطر ۱۰ نفر زیر سؤال نرود.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.