سالارکیا: بگوویچ را دلال‌ها به پرسپولیس نیاوردند

۱۷م دیماه ،

محمود سالارکیا در گفت و گو با سایت باشگاه پرسپولیس، در مورد اظهارات فرشاد پیوس مبنی بر اینکه بگوویچ را دلالها به پرسپولیس آورده‌اند، گفت: این ادعاها کذب محض است و به هیچ عنوان صحت ندارد و یحیی گل محمدی شخصا با بگوویچ تماس گرفته و سرمربی تیم پس از موافقت اولیه این مربی کروات موضوع را با آقای رویانیان مطرح کرده و در پی موافقت باشگاه، سرپرست تیم با بگوویچ مذاکره کرده و توافقات حاصل شده است. بنابراین چنین اداعایی از پایه و اساس کذب است و نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی به حساب می آید.

وی افزود: ما از آنهایی که در قبل عضو تیم پرسپولیس بودند، انتطار داریم در شرایطی که پرسپولیس با کادر فنی جدید روند خوبی را در پیش گرفته از تیم حمایت کنند و اگر هم حمایت نمی کنند دست به نشر اکاذیب و تخریب نزده و زمینه ساز برهم زدن آرامش تیم نشوند.

سالارکیا تصریح کرد: این مسایلی که مطرح شده به هیج عنوان صحت ندارد و اتهامی است که به مربی و باشگاه وارد شده، باشگاه این حق را برای خود قائل است تا این مسایل را رصد کرده و آن را از طریق مراجع قضایی یا انضباطی پیگیری کند. در حال حاضر هیچ برنامه‌ای نداریم ولی در صورتی که لازم باشد ما آمادگی آن را داریم که این موضوع را پیگیری کنیم.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.