سالار عقیلی و مجید انتظامی در «کلاه پهلوی»+عکس

۱۸خردادماه،

با پخش قسمت سی و چهارم «کلاه پهلوی»، مخاطبان شاهد برگزاری مجلس تعزیه توسط اهالی سامان خواهند بود. همچنین از این قسمت به بعد، مخاطبان شاهد اجرای تصنیف هایی از سالار عقیلی در سریال خواهند بود.
در قسمت سی و چهارم که جمعه هفدهم خرداد ماه نمایش داده خواهد شد، میرزا رضا تدین در جشن فرمانداری شرکت می کند و با سخنان افشاگرانه خود سبب عصبانیت موید، فرماندار و کریم می گردد. همچنین در ادامه این قسمت و در ظهر روز عاشورا و زمانی که میرزا رضا به همراه خانواده در حال رفتن به خارج از شهر می باشند، سید اکبر همسر فاطمه به روستا می آید تا در مراسم تعزیه حضور داشته باشد. علی اکبر اطلاعی از کشته شدن همسرش فاطمه ندارد و به همین سبب با شنیدن این خبر از میرزا رضا، شوکه می گردد.
همچنین در این قسمت برگزاری مراسم تعزیه توسط اهالی سامان در منطقه ای خارج از شهر نمایش داده می گردد. گروه های بسیاری از مردم سامان در این مراسم حضور دارند. «بلانش» نیز از تهران برای عکاسی از این مراسم به سامان آمده است اما اتفاق هایی رخ می دهد که مراسم تعزیه را تحت الشعاع قرار می دهد.

image635061968531022031
از این قسمت مخاطبان شاهد تصنیف ها و قطعه هایی می باشند که توسط «سالار عقیلی» خواننده کشورمان در سریال اجرا می گردد. این خواننده محبوب کشورمان پنج قطعه با موسیقی و سه آواز در سریال اجرا خواهد کرد. چهار شعر قطعات از سروده های محمد رضا عبدالحسینی با نام های: عشق تلخ، تسنیم، جدایی و ایران است و یک قطعه نیز با نام «آزادی» به فرخی یزدی تعلق دارد. اشعار سه آواز نیز متعق به فرخی یزدی و مولانا است.
این سریال در ۵۴ قسمت به کارگردانی «سیدضیاءالدین دری» و به تهیه کنندگی«محمد رضا تخت کشیان» در شبکه یک سیما ساخته شده و ۱۰ ماه از آغاز پخش آن می گذرد. پخش کلاه پهلوی تا پاییز سال آینده ادامه خواهد داشت. پایگاه اینترنتی اختصاصی سریال به نشانی: www.kolahpahlavi.tv هر روز اطلاعات و مطالب مختلفی را دربارهٔ این سریال منتشر می کند.

منبع: شبکه ایران


موسیقی ایرانیان
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.