سالم زی پس از یک سال

نوشته شده توسط مدیر سایت در ۱۴ تیر

گردش روزگار و گذر زمان یک سال را برای سالم زی و خوانندگانش رقم زد، طی یک سال گذشته ما چالش ها و پستی و بلندی های فراوانی را تجربه کردیم و امروز نوبت آن رسیده تا گزارشی از عملکرد سالم زی در ۳ ماهه پایانی، نخستین سال تاسیس سالم زی را در اختیارتان قرار دهیم.

report-1y.jpg

طی سه ماهه گذشته، سالم زی همچون ۹ ماه دیگر روند رو به رشد خودش را ادامه داده و این روند به حدی است که رتبه سالم زی در الکسا به ۲۶۱٫۸۶۹ صعود کرده است و این مقدار نسبت به دوره سه ماهه قبل بیست درصد رشد داشته است. اما تغییر در روند دسترسی کاربران و نوسانات فصلی استفاده از اینترنت در ایران میزان بازدید کننده های سالم زی در این بازه  زمانی به ۳۹٫۱۴۵ بازدیدکننده یکتا رسانده است. برای مطالعه دقیق تر این آمار می توانید از این فایل خروجی سرویس گوگل آنالیتیکز بهره بگیرید.

گزارشات آتی
همانطور که طی سال گذشته در جریان گزارشات ۳ ماهه سالم زی بودید، از امسال گزارشها به صورت دو بخشی و در بازه های زمانی شش ماهه منتشر خواهد شد و این گزارشات بر پایه نیمه سال شمسی در اختیار شما قرار خواهد گرفت.
همچنین قصد داریم تا در گزارشات آتی، امکانات جدیدی که در بازه های شش ماهه به سایت اضافه می شود را به شما معرفی کنیم.

دسترسی به سالم زی
همچون گذشته می توانید سالم زی را از طریق مراجعه به سایت، پیگیری از طریق فید، اشتراک ایمیلی، توئیتر و فیسبوک دنبال کنید. همچنین نکات کوتاه Salemzi11 نیز در توئیتر، فیسبوک و همچنین از طریق سایت، در دسترس شما مراجعین عزیز هستند. دسترسی همیشگی و آسان شما به سالم زی تلاش مستمر ما از ابتدای کار نشریه بوده است.

گوش شنوای سالم زی
درخواست ها، نظرات و پیشنهادات خود را از طریق [email protected] برای ما بفرستید. همچنین می توانید از طریق صفحه فیسبوک و توئیتر سالم زی با ما در ارتباط باشید.
درخواست های و پیشنهادات شما می تواند شامل موارد تجاری، همکاری و یا موارد دیگر نیز باشد. با ما راحت باشید و بدانید که ما در هر حال شنوای نقطه نظرات شما هستیم.

سالم‌ زی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.