سالنامه موسیقی ۹۲ در نمایشگاه کتاب عرضه می گردد

۱۱اردیبهشت،

به گزارش سینما پرس، سالنامه جامع موسیقی که با یادکردی از اتفاقات مهم موسیقایی در دهه ۱۳۸۰ و ارائه اطلاعات و مستندات ارزشمند انتشار یافت است، در بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران عرضه می گردد.

 

این سالنامه جامع با ویژگی های منحصر به فرد برای اولین بار توسط یک تیم پژوهشی تهیه شده و بخش های مختلفی را در حوزه موسیقی سنتی، نواحی، کلاسیک و پاپ را در برگرفته است.

 

از ویژگی های سالنامه موسیقی می توان به درج تصاویر صدها هنرمند و موسیقیدان یک قرن قبل به انضمام تاریخ تولد و درگذشت دقیق آنها، درج اتفاقات مهم موسیقایی در دهه هشتاد شمسی، ارائه اطلاعات آماری برگزاری کنسرت در دو سال قبل، ارائه اطلاعات مربوط به شرکت ها، گروه ها، پایگاه اینترنتی ها،وبلاگ ها، موسسات و غیره که در زمینه موسیقی فعالیت می کنند اشاره کرد.

 

علاوه بر اطلاعات ذکر شده انتشار یافتن صدها عکس منحصر به فرد تاریخی از موسیقی دانها و بعضی کنسرت های برجسته از دیگر ویژگی های این سالنامه است.

 

همچنین پاسخ بزرگان موسیقی به یک سوال کلیدی در خصوص نسل نو و فعالان جوان حوزه موسیقی تحت عنوان «رهنمود» از دیگر بخش های این سالنامه است.

 

طرح و پژوهش این سالنامه ازحمیدرضا عاطفی (عضو هیئت مدیره کانون پژوهشگران خانه موسیقی) است که به طور مستقل و غیر وابسته تهیه شده است.

 

سالنامه جامع موسیقی با تخفیف ویژه در بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی  کتاب تهران و در بخش موسیقی عرضه می گردد.

 

گفتنی است، بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی  کتاب تهران  از ۱۱  تا ۲۱  اردیبهشت  ماه در مصلی امام خمینی(ره)  دایر است.

انتهای پیام/ص -ب.ب 


سینماپرس
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.