سالن سران فردا میزبان جشن ˝درخت دوستی˝ می‌شود

جشن بزرگ هنرمندان ایران فردا برگزار خواهد شد:

جشن درخت دوستی فردا پانزدهم اسفندماه با حضور هنرمندان و اهالی رسانه برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری هنر ایران، اولین جشن بزرگ هنرمندان ایران تحت عنوان جشن درخت دوستی فردا در سالن مجلل اجلاس سران اسلامی با ظرفیت ۱۵۰۰ نفر برگزار می‌شود. این جشن با حضور طیفی گسترده از هنرمندان ایران از نسل‌های مختلف در رشته‌های گوناگون برگزار می‌شود و برنامه‌های وسیعی برای این جشن تدارک دیده شده است.

“مجید اخشابی” دبیر جشن درخت دوستی با تاکید بر تعلق جشن درخت دوستی به تمام هنرمندان ایرانی، گفت: امیدواریم این جشن فرصتی برای همدلی تمام هنرمندان وطن باشد که این همدلی بی‌شک دستاوردهای عزیز و مهمی خواهد داشت.

وی یادآور شد: در این جشن از تمبر یادمان درخت دوستی و نیز تمبر یادمان چند چهره ماندگار هنری کشور رونمایی خواهد شد و از سوی کانون اتومبیلرانی و جهانگردی که یکی از حامیان جشن درخت دوستی است گواهینامه بین‌المللی رانندگی به هنرمندان تقدیم می‌شود.

اخشابی در ادامه افزود: در این جشن برنامه‌های جنبی فراوانی نیز تدارک دیده شده است که امیدوارم با حضور گسترده هنرمندان بتوانیم شبی رویایی را برای اهل هنر بسازیم. مجری این جشن “علی معلم” تهیه‌کننده خوشنام سینما خواهد بود و قرار است جشن درخت دوستی تا اواخر شب ادامه داشته باشد.

جشن درخت دوستی اولین جشن هنرمندان ایران پانزدهم اسفندماه در سالن مجلل اجلاس سران برگزار خواهد شد.


آخرین خبرها
منبع: هنر آنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. Lilian:

    Fidinng this post. It’s just a big piece of luck for me.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.