سالور سریال کوتاه «پرواز در ارتفاع صفر» را مقابل دوربین می‌برد

۱۶اردیبهشت،

به گزارش روابط عمومی سیما فیلم، سالور با اعلام این خبر گفت: «این مجموعه به روایت زندگی یک خلبان جنگی می‌پردازد که در ابتدای جنگ متوجه می‌شود نامزدش به بیماری قلبی مبتلاست و او باید بین عشق به وطن و عشق به همسر یکی را انتخاب کند.» 

او افزود: «در این اثر که در حال حاضر مراحل نگارش را سپری می‌کند تلاش کرده‌ایم تا از کلیشه‌ها فاصله بگیریم. به بیان دیگر این انتخاب برای شخصیت اصلی داستان بسیار دشوار است، زیرا او عاشقانه همسرش را دوست دارد. در واقع نگاه و پیام این داستان این است که کسانی که برای دفاع از جان و مال و ناموس این مملکت جان خود را فدا کردند، چه بسا بیشتر از دیگران به زندگی علاقه داشتند و تعلق خاطرشان به عشق زمینی بیشتر بود.»

این کارگردان افزود: «سریال کوتاه «پرواز در ارتفاع صفر» در پنج قسمت ۴۰ دقیقه‌ای طراحی شده، اما با توجه به اینکه در بازنویسی متن داستانک‌های بسیاری به قصه اضافه شده و بار دراماتیک متن بیشتر شده، امکانش هست که تعداد قسمت‌ها به هفت قسمت افزایش یابد.»

او ادامه داد: «عملیات ویژه هوایی بخش قابل توجهی از این سریال را به خود اختصاص می‌دهد و به همین منظور قطعا «برنامه ریزی گسترده‌ای برای این بخش انجام خواهد شد.»

وی افزود: «طبق برنامه ریزی‌های انجام شده نگارش متن تا پایان بهار به پایان می‌رسد و در صورت مهیا بودن شرایط تولید تصویربرداری را آغاز می‌کنیم. تمایل ما این است که کار برای پخش در هفته دفاع مقدس آماده شود.»

سالور کارگردانی آثاری چون «چند کیلو خرما برای مراسم تدفین» و «آمین خواهیم گفت» را در کارنامه کاری خود به ثبت رسانده است. او در حوزه دفاع مقدس فیلم «سیزده ۵۹» را کارگردانی کرده که در زمان اکران با نگاه مثبت منتقدان و اقبال عمومی مردم مواجه شد. 

 «پرواز در ارتفاع صفر» را محمد نشاط در گروه معارف، انقلاب اسلامی و دفاع مقدس سیمافیلم تهیه می‌کند.
 

۵۸۲۴۷

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.