سالک: فراتر از فتنه ۸۸ در راه است

عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: سناریویی فراتر از فتنه سال ۸۸ در راه است، لذا باید همه مراقب باشیم که دشمن به هدف خود نرسد.

به گزارشممتازنیوز، حجت الاسلام احمد سالک عضو جامعه روحانیت مبارز، عصر امروز (یکشنبه) در جلسه هفتگی انصار حزب‌الله، طی سخنانی به تبیین چگونگی تشکیل قرارگاه فرهنگی در کشور پرداخت.

وی در ابتدا با اشاره به اینکه امروز وجود مقام معظم رهبری نعمتی الهی است، گفت: دشمنان اسلام و استکبار جهانی در پی ضربه زدن و از بین بردن اصل ولایت فقیه بوده‌اند، لذا همه باید مراقب باشند که وارد انحرافات سیاسی و مذهبی نشوند و همه حول محور ولایت که همان رهبری است تجمع کنند.

سالک با بیان اینکه دشمنان قصد دارند از طریق فرهنگی بنیان خانواده‌ها را سست کنند، افزود: دشمن از تمام امکانات خود برای ضربه زدن به فرهنگ دینی خانواده‌ها و جامعه استفاده می‌کند و از طریق انحرافات سیاسی و فرهنگی قصد مقابله با جوانان این مرز و بوم را دارد.

عضو جامعه روحانیت مبارز با تأکید بر اینکه باید در مقابل تهاجم فرهنگی دشمن ایستاد، تصریح کرد: نباید به راحت طلبی روی آورد، چرا که در این صورت دشمن وارد خانه هایمان شده و ما را به ذلت و خواری می کشاند.

وی در ادامه سخنان خود به مواجهه کشور با ناتوی فرهنگی اشاره کرد و افزود: دشمن تلاش دارد تا ستون دین اسلام که رهبری در راس آن قرار دارد را تضعیف، تخریب و حتی نابود کند اما باید بداند که به این هدف خود نخواهد رسید و این انقلاب باید تا زمان ظهور امام زمان(عج) باقی و زنده بماند.

سالک با بیان اینکه سناریویی فراتر از فتنه سال ۸۸ در راه است، اظهار داشت: باید همه مراقب باشیم چرا که فتنه‌ای جدید از درون در حال جوشیدن است ولی با تدبیر رهبری و پشتیبانی مردم خنثی خواهد شد.

عضو جامعه روحانیت مبارز یادآور شد: امروز دشمن به این نتیجه رسیده است که عملیات نظامی علیه ایران جواب نخواهد داد و لذا در پی ایجاد یک جنگ روانی و نرم علیه کشورمان است.

وی با اشاره به اهمیت و ضرورت به وجود آمدن قرارگاه فرهنگی در کشور خاطر نشان کرد: دشمنان قصد ضربه زدن به فرهنگ عمومی جامعه و تاثیر گذاری بر جوانان ما را دارند، لذا امروز به وجود آمدن قرارگاه فرهنگی با سیاست همه پوشانی و هم افزایی امری لازم و ضروری است.


Tabnak.IR | تابناک

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.