سالک: نمایندگان باید رئیس مجلس را انتخاب کنند

فارس: حجت الاسلام احمد سالک منتخب مردم اصفهان در مجلس نهم شب گذشته (شنبه شب) در نشست هم اندیشی اصولگرایان مجلس نهم که در تالار سوره حوزه هنری برگزار شد، با تاکید بر اینکه بر صفحه وجود این نشست حفظ وحدت در زیر چتر اصولگرایی است اظهار داشت: مجلس نهم باید با قدرت، شجاعت و ولایتی بودن همفکری و تبادل نظر با دستگاه‌های مختلف از جمله دولت و بر اساس سیاست تعامل با سایر قوا ، در بین اصولگرایان جبهه‌ای عظیمی را تشکیل دهد.

منتخب مردم اصفهان در مجلس نهم با بیان اینکه مجلس نهم باید در راستای خط ولایت ، اهل بیت و رهبری قدم بردارد تصریح کرد: مجلس باید فراکسیون تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی را تشکیل دهد تا این فراکسیون بتواند اقدامات اساسی را انجام دهد.

وی با تاکید بر اینکه مردم از بازی‌های سیاسی و سیاست ‌زدگی خسته شده‌اند افزود: دغدغه‌های فراوانی همچون گرانی و تورم مشکلاتی به وجود آورده؛ ضرورت رسیدن به تولید ملی اصلاح قانون است و باید خلاء‌های قانونی را شناخت و برای مردم مخلصانه در سایه وحدت خدمتگزاری کرد.

حجت الاسلام سالک مجلس نهم را مجلسی کیفی از جنس ولایتمداری دانست و یادآور شد: شرایط فعلی کشور، بیداری اسلامی ، جنبش وال استریت و جنگ‌های روانی علیه جمهوری اسلامی باعث می‌شود مجلس نهم مجلسی کار آمد باشد تا بتواند در مقابل همه معضلاتی که استکبار جهانی برای ما و کشورهای اسلامی ایجاد کرده بایستد ؛ قدرت مجلس نهم بالقوه است که باید آن را بالفعل کرد.

منتخب مردم اصفهان در مجلس نهم با بیان اینکه ریاست مجلس را باید نمایندگان تعیین کنند افزود: دلیلی ندارد رانندگان کارمندان و افرادی که در مجلس خدمت می‌کنند برای مجلس یا ریاست آن تصمیم بگیرند و مجلس خود به خوبی می تواند در این زمینه تصمیم گیری کند.

وی تاکید کرد: بنده با بررسی‌های بسیاری که انجام دادم نظرم روی آقای حداد عادل است و امیدوارم با رای بالایی انتخاب شوند و یک هیئت رئیسه قوی داشته باشیم.

حجت الاسلام سالک با بیان اینکه امیدواریم وحدت اصولگرایان با شاخصه‌های که مقام معظم رهبری برای آن ذکر کردند در مجلس نهم شکل گیرد تا مجلس کار آمد‌تری داشته باشیم، گفت: نباید بهانه به دست دشمن داد و باید مجلس نهم کلام و معیارهای مقام معظم رهبری را با قدرت عملیاتی کنند.

جوان آنلاین – آخرین عناوین سیاسی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.