سال تحصیلی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) آغاز شد

۲۸ شهریور – ۱۰:۳۷:۰۰ ق.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

سال تحصیلی جدید مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) طی مراسمی با سخنرانی آیت‌الله حسینی بوشهری، مدیر حوزه‌های علمیه و با حضور علما، اساتید، فضلا و دانش‌پژوهان مؤسسه در سالن جلسات این مؤسسه آغاز شد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از مرکز خبرحوزه،‌ حجت‌الاسلام موسوی‌نسب قمی در این مراسم با ارائه گزارشی از فعالیت‌های آموزشی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) گفت: امسال ۳۶۰۰ نفر در آزمون ورودی مؤسسه شرکت کردند که ۲۰۰۰ نفر قبول شدند که از این تعداد ۷۰۰ نفر برای آزمون شفاهی مورد تأیید قرار گرفتند و تا کنون ۳۷۰ نفر ثبت نام حضوری انجام دادند.
وی افزود: ۲۴۰ نفر نیز در برنامه‌های نیمه‌حضوری این مؤسسه شرکت کردند که امسال برنامه‌های آموزشی نیمه‌حضوری همانند حضوری انجام خواهد شد.
حجت‌الاسلام موسوی نسب  ارزیابی مستمر دانش‌پژوهان، حضور شورای سیاست‌گذاری آموزشی برای تحول و استانداردسازی آموزشی از برنامه‌هایی برشمرد  که برای امسال در نظر گرفته شده است.
وی با بیان این که از دو سال پیش تدریس فقه و اصول در مؤسسه  آموزشی وپژوهشی امام خمینی (ره)آغاز شده گفت: در راستای نظریه‌پردازی درحوزه  علوم اسلامی نیاز به پیشینه علمی است که  این مؤسسه کارهای شایسته‌ای در این زمینه انجام داده است.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۹۱۸۱۰۳۷۰۰۴۱۰


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.