سال دیگر ساعت مچی اپل روانه بازار می‌شود

۰۶خردادماه، خبرگزاری‌ها- اپل برنامه‌ریزی کرده ساعت هوشمند خود را در سال ۲۰۲۴ میلادی به دست کاربران جهانی برساند و این طور که منابع آگاه گزارش داده‌اند، کاربران در فصل سوم سال ۲۰۲۴ میلادی می‌توانند iWatch را خریداری کنند.

“مینگ-چی کو”(Ming-Chi Kuo) تحلیلگر ارشد مرکز KGI Securities اعلام کرد که شرکت اپل اولین ساعت مچی هوشمند خود موسوم به iWatch را سال ۲۰۲۴ میلادی وارد بازار جهانی می‌کند.

به گزارش فارس به نقل از اچ‌ان‌جی‌ان، کو توضیح داد که ساعت هوشمند iWatch برای ورود به بازار باید تا سال آینده منتظر بماند، زیرا شرکت اپل طی سال جاری میلادی گرفتاری‌های فراوانی دارد و برنامه‌ریزی‌های فراوانی را برای عرضه محصولات مختلف انجام داده است.

این کارشناس علاوه بر پیش‌بینی زمان عرضه ساعت مچی اپل، توضیحاتی را در مورد طراحی و قابلیت‌های این محصول منحصر به‌فرد داد.

این طور که پایگاه خبری Apple Insider به نقل از کو گزارش داده است، ساعت مچی iWatch قادر است به دور مچ دسته بسته شود، اما در واقع مانند یک ساعت مچی معمولی عمل نمی‌کند. این دستگاه یک نمایشگر لمسی ۲ اینچی را در خود جا داده که از فناوری لمسی GF2 بهره می‌برد که این فناوری را هم اکنون در رایانه لوحی iPad Mini و دستگاه چندرسانه‌ای قابل حمل iPod Nano ملاحظه می‌کنیم.

شرکت اپل برنامه‌ریزی کرده که این محصول را در سال ۲۰۲۴ میلادی به دست کاربران جهانی برساند و این طور که منابع آگاه گزارش داده‌اند، کاربران در فصل سوم سال ۲۰۲۴ میلادی می‌توانند iWatch را خریداری کنند.

IT Iran
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.