ساماندهی املاک اولین گام برای حل مشکلات مسکن در پردیس است

۲۷خردادماه،

رئیس اداره صنعت و معدن و تجارت شهرستان پردیس گفت : ساماندهی اصناف در شهرستان پردیس از اولویت برنامه های ما است تا از طریق ساماندهی املاک به موضوع حل مشکلات مسکن مردم هم برابر تعرفه های قانونی رسیدگی شود و موانع را از پیش روی مردم برداریم .

به گزارش Consbank، محمد علی جعفری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران گفت :مدتی است که این نمایندگی دزر شهرستان پردیس مستقر شده است وظیفه ما کنترل بازار و ساماندهی به اصناف است و هر صنفی که تا کنون در این منطقه بدون پروانه کار می کرد به صراحت می گویم که درب آن بسته خواهد شد .

وی در ادامه این مطلب تصریح کرد نمایندگی اداره صنعت و معدن و تجارت در شهرستان پردیس آمده تا تخلفات را در این منطقه کاهش دهد و شکلی مناسب به فعالیت صنوف دهد در این قالب با نظارت بر قیمت ها بازار کالا را در شهرستان پردیس کنترل کرده و با متخلفین برخورد قانونی خواهیم کرد.

رئیس اداره صنعت و معدن و تجارت با اشاره به قطار املاک در شهرستان پردیس اضافه کرد :هر کس در قبل در کاری که داشته نتوانسته نیاز مالی خود را برطرف کند بدون طی مراحل قانونی و مشخص آمده و با وجود نبود نظارت دستگاههی دولتی صنف خود را به معاملات ملکی تغییر داده است و این موضوع بروی مسکن تاثیرات منفی گذاشته است .

جعفری در خاتمه اظهار داشت :ساماندهی اصناف در شهرستان پردیس از اولویت برنامه های ما است تا از طریق ساماندهی املاک به موضوع حل مشکلات مسکن مردم هم برابر تعرفه های قانونی رسیدگی شود و موانع را از پیش روی مردم برداریم .


سامانه خبری ساخت و ساز کشور | Consbank.com
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.