ساماندهی حمل و نقل جاده‌ای در اولویت بودجه‌ای مجلس قرار دارد

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

عضو کمیسیون اجتماعی گفت: با توجه به آغاز فصل زمستان، تخصیص اعتبار جهت ساماندهی‌حمل و نقل جاده‌ای و خودروهای امدادی جاده‌های کشور در اولویت مجلس شورای اسلامی قرار دارد.

“عباس قائد رحمت” نماینده مردم دورود و ازنا و عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به طرح‌های مجلس جهت ساماندهی حمل و نقل جاده‌ای و کمک به آسیب دیدگان سوانح جاده‌ای گفت: با توجه به آغاز فصل زمستان، تخصیص اعتبار جهت ساماندهی خودروهای امدادی جاده‌های کشور در اولویت مجلس شورای اسلامی قرار دارد. 

نماینده مردم لرستان و ازنا در مجلس اظهار داشت: دستگاه‌های ذی‌ربط و تخصصی حوزه راهداری باید با رایزنی‌های گسترده، موضوع ساماندهی خودروهای امدادی را تفهیم کنند و نظر مساعد نمایندگان مجلس را جلب کنند.
 
رحمت با اشاره به اینکه همچنان کمیسیون‌های مختلف مجلس در حال بررسی لایحه بودجه ۹۳ هستند، بیان داشت: قطعا موضوع ساماندهی حمل و نقل جاده‌ای در تصویب لایحه بودجه ۹۳، مدنظر قرار می‌گیرد. 

وی ادامه داد: سازمان‌ها و نهادهای مربوطه باید اصلاحات مدنظر خود را در قالب فرم‌های پیشنهادی پیرامون ساماندهی حمل و نقل جاده‌ای به کمیسیون اجتماعی ارائه دهند.
 
عضو کمیسیون اجتماعی در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر میزان اعتبار تخصیصی جهت ساماندهی حمل و نقل جاده‌ای و حمایت از خودروهای امداد جاده‌ای در بودجه ۹۳، مشخص نشده است.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.