ساماندهی زمان و مکان حرکت حاملان بار وکالا/ تردد در ساعات اوج ترافیک ممنوع – اخبار اجتماعی

سازمان حمل و نقل وترافیک گفت: بایستی زمان و مکان حرکت حمل بار و کالا برای سوپرمارکت ها ساماندهی شود، ضرورتی ندارد حاملان باروکالا درساعات اوج ترافیک فعالیت کنند.

به گزارش خبرنگار اجتماعیممتازنیوز، شاید شما هم کامیونهای حمل بار و کالا را دیده باشید که برای حمل بارواثاثیه و یا رساندن کالا به سوپرمارکت ها فعالیت می کنند، گاهی اوقات شده این کامیون ها و کامیونت ها درساعات اوج ترافیک و دلیلی می شوند برافزایش ترافیک و جلوگیری از تردد آسان.
اما تا بحال به این موضوع فکرکردید که ساماندهی حاملان بارو اثاثیه وحتی کالا و پیک موتوری کدام نهاد یا ارگان است؟! درست است که هریک از این صنوف اتحادیه خاص خود را دارند اما فعالیت تحت نظارت یک ارگان می تواند عملکرد آنها را مطلوبتر سازد، درهمین باره نوروزی معاون اجرایی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت:‌ ساماندهی حاملان بار و اثاثیه و همین طور پیک های موتوری با مشارکت و همکاری اتحادیه ها صورت می گیرد و ساماندهی براساس قانون باید توسط شرکت های خصوصی انجام شود.
وی با اشاره به اینکه براساس قانون نحوه رسیدگی به تخلفات و اخذ جرایم رانندگی و قانون توسعه حمل ونقل عمومی ساماندهی حمل بار و کالا دردرون و حومه شهرها برعهده شهرداریها است یادآورشد: برهمین اساس شهرداری تهران ساماندهی حمل بار و کالا را آغاز کرده است و بایستی زمان و مکان حرکت حمل بار و کالا ساماندهی شده تا شاهد فعالیت آنها درساعات اوج ترافیک نباشیم.
با این حساب درصورتی که ساماندهی به نحوه مطلوب انجام شود شاهد کاهش ترافیک درساعات پیک خواهیم بود./ف


باشگاه خبرنگاران
بازنشر:ممتازنیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.