ساماندهی منطقه جازموریان؛ یکی از پتانسیل‌های توسعه جنوب کرمان

۱۲م اسفند ،

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: توسعه منطقه جازموریان از سال‌ها پیش در برنامه دولت بوده است اما سبب عملی نشدن آن باید بررسی شود، زیرا یکی از پتانسیل‌هایی که می‌تواند توسعه جنوب کرمان را در برداشته باشد، ساماندهی منطقه جازموریان است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه کویر،”محمدرضا پور ابراهیمی” شامگاه دیشب در همایش فرصت های سرمایه گذاری و توسعه بخش کشاورزی، صنعت و معدن در رودبار جنوب با اشاره به وجود زمین‌های حاصلخیز در منطقه رودبار جنوب، بیان کرد: زمین حاصلخیز و آب و هوای مناسب جنوب کرمان ظرفیت‌های بسیار خوبی برای کشاورزی می باشند.

وی ادامه داد: زیرساخت‌های بسیار خوبی در منطقه ایجاد شده است که برای ارتقاع سطح معیشت مردم باید استفاده شوند.

پورابراهیمی تصریح کرد: توسعه منطقه جازموریان از سال‌ها پیش در برنامه دولت بوده است اما سبب عملی نشدن باید بررسی شود، زیرا یکی از پتانسیل‌هایی که می‌تواند توسعه جنوب کرمان را در برداشته باشد، ساماندهی منطقه جازموریان است.

نایب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به کاهش ارزش پول کشور در چند ماه قبل، گفت: کاهش ارزش پول کشور تورم چند درصدی را ایجاد کرد اما از سوی دیگر فواید بسیاری نیز برای کشور به دنبال داشت.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس ادامه داد: با تغیرات نرخ ارز سود بسیار خوبی از صادارات غیرنفتی داشتیم که شما مردم با بالابردن تولید خود و صادر کردن محصولات کشاورزی می توانید سهم بسیار بالایی در تولید و افزایش ثروت ملی داشته باشید.

نایب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: بیش از ۵۰ هزار دانشجو و نیروی انسانی تحصیل کرده در منطقه وجود دارد که باید از ظرفیت آنها برای بالا بردن تولید و ثروت ملی استفاده شود.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.