ساماندهی و تمهیدات تازه بازار فروش خودروی عبدل آباد منطقه ۱۹

۳۰م دیماه ،

فتح الهی در گفتگو با خبرنگار اجتماعیممتازنیوز، گفت: با توجه به فرا رسیدن ایام پایانی سال و افزایش حجم مراجعان بازار خوردوی عبدل آباد در منطقه ۱۹، تمهیداتی برای ساماندهی این بازار در نظر گرفته شده است.
وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: از آنجا که ورود انبوهی از خودروها به این مراکز در روزهای جمعه سبب اخلال در زندگی عادی مردم می گردد، با همکاری شرکت ساماندهی شهرداری تهران طرحی برای ساماندهی و انضباط آن در نظر گرفته شده است.
فتح الهی با اشاره به نحوه اجرای این طرح گفت: افزایش نیروهای پلیس راهور به منظور انضباط اجتماعی و نیروهای انتظامی برای برقراری نظم و آرامش در این بازار از جمله تمهیدات در نظر گرفته شده است.
وی ادامه داد: ساماندهی دستفروشان و مشاغل کاذب مستقر در این محل، جمع آوری صنوف غیرمجاز که اقدام به خرید و فروش می کنند و اطلاع رسانی از پردیس های تازه افتتاح شده توسط اداره ساماندهی شهرداری تهران از دیگر اقدامات صورت گرفته برای ساماندهی این بازار است.
فتح الهی در پایان با اشاره به نحوه ارائه خدمات این بازار به شهروندان منطقه ۱۹ افزود: ظرفیت پذیرش بازار خوردوی عبدل آباد، ۲ هزار خودرو است.
در بعضی مواقع سایر فروشندگان و خریداران در خارج از این مرکز به صورت جزیره ای تجمع کرده و سبب اختلال در نظم و آرامش این محل می شوند که به همین منظور اداره ساماندهی منطقه ۱۹ با همکاری پلیس نسبت به جمع آوری مراکز غیرمجاز اقدام خواهد کرد./ز


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.