ساماندهی ۱۱ متکدی و کارتن خواب در طرح امنیت محله محور

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی تهران بزرگ خبر داد

سرهنگ محمدی از اجرای طرح امنیت محله محور خبر داد و گفت: در این طرح ۱۱ متکدی و کارتن خواب معتاد دستگیر و ساماندهی شدند.

به گزارش سرویس اجتماعی برنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ علی محمدی آوینی سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی تهران بزرگ ضمن اشاره به اجرای طرح امنیت محله محور در محدوده شمال غرب تهران، از جمع آوری و دستگیری ۱۱ متکدی و کارتن خواب که باعث زشت شدن چهره محله‌ها شده بودند، خبر داد.

این مقام انتظامی در تشریح خبر فوق گفت: در راستای اجرای تدابیر رییس پلیس تهران بزرگ و درخواست شهروندان مبنی بر اجرای طرح امنیت محله محور و درخواست شهروندان در خصوص برخورد با متکدیان، کارتن خواب‌ها و معتادینی که باعث زشتی چهره محله‌ها شده بودند، ماموران این یگان اقدامات خود را آغاز کردند.

وی افزود:” در این طرح ماموران اقدام به پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز کرده و تعدادی از کارتن خواب ها، متکدیان و معتادان پرخطر را که در نقاط مختلف محله های این محدوده بیتوته کرده بودند، شناسایی و پس از هماهنگی با معاونت پیشگیری این یگان به مراکز نگهداری این دسته از افراد منتقل کردند.

سرهنگ محمدی اظهار داشت:” در این طرح ۱۱ نفر از معتادان، کارتن خواب ها ومتکدیان به نام های “محمدحسین”، “خلیل”، “علی”، “محمد”، “آرش”، “همایون”، “رویا”، “لیلی”، “حسین”، “سیاوش”، “نرگس” و “محمد” دستگیر و به مراکز نگهداری این دسته از افراد واقع در مرکز ۱۳۷ شهرداری تهران منتقل شدند.


آخرین اخبار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.