ساماندهی ۲۰ هزار دستگاه سرویس مدارس تا مهرماه

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: تا شروع مهرماه ساماندهی سرویس مدارس به ۲۰ هزار دستگاه خودرو می رسد.

سردار رحیمی در گفتگو باخبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: بنابه آمار دو سال قبل ۲ هزار سرویس مدارس ساماندهی شده بود و این در حالی است که امسال تاکنون ۱۶ هزار سرویس ساماندهی و تا شروع مهرماه هم نیز این آمار به ۲۰ هزار دستگاه خواهد رسید.
وی در ادامه بیان کرد: طرح زوج و فرد و طرح ترافیک از بازگشایی مدارس به بعد جدی گرفته می شود تا جایی که از زمان مقرر به بعد برخورد با رانندگانی که وارد این طرح می شوند سنگین خواهد بود.
سردار رحیمی اذعان کرد: در ایام بازگشایی مدارس نیروهای ما ۱۰۰ درصد توان خود را برای این مهم خواهند گذاشت، در ضمن بر نیروهایمان در ایام بازگشایی مدارس افزوده نمی شود.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در ادامه بیان کرد: قبل از شروع مدارس سازماندهی و آماده سازی و ایمن سازی اطراف مدارس را شروع کردیم و در حال انجام اقدام مذکور هستیم، برهمین اساس معابر پیاده تابلوها بازسازی و در صورت لزوم تابلوهایی نیز نصب می کنیم البته در این حین به ایمنی و معاینه فنی خودروها توجه ویژه ای خواهد شد.
سردار رحیمی خاطرنشان کرد: با توجه به سفرهای روزهای آغازین بازگشایی مدارس و افزایش تعداد سفرهای داخل شهری در ۱۵ روز اول مهرماه ۱٫۵ میلیون نفر جابجایی شهروندان را داریم که بنابر پیش بینی های صورت گرفته بالغ بر ۲۵ درصد ترافیک به نسبت قبل افزایش خواهد یافت./ف


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.