سامانه ۱۳۷ به آموزش نیروهای خود می پردازد

فروردین ۱۴۰۳

رئیس سامانه ۱۳۷ منطقه یک گفت: بیش از ۳۰ هزار کتاب آموزش شهروندی در مدارس مهدهای کودک سراهای محلات و مکان های دیگر توزیع شده است .

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، ،سامانه ۱۳۷ در سال ۷۹ به صورت یک صندوق صوتی پیام گیر ایجاد گردید و در سوم دی ماه ۸۴ با توجه به گسترش درخواست های مردمی با بکارگیری دانش فناوری اطلاعات جایگزین روش قبلی شده و به تدریج از مرکز ارتباطات مردمی به مرکز هدایت کنترل و ساماندهی نیازها و معضلات شهری تحت عنوان مرکز سامانه مدیریت شهری ۱۳۷ ارتقا یافت.

آموزش های سامانه ۱۳۷ به شهروندان و به خصوص دانش آموزان و کودکان سبب بالا بردن اطلاعات عمومی آنها در زمینه سامانه ۱۳۷ و نحوه استفاده از این سامانه و مزایای آن می شود.

رئیس سامانه ۱۳۷ منطقه یک گفت: عنوان کرد: آموزشگران سامانه با حضور در محلات اقدام به آموزش شهروندان در خصوص مزایای تماس با ۱۳۷ و نحوه عملکرد سامانه در سال جاری می پردازند.
روح الله یزدی اظهار داشت: نیروها در گروه ۲۰ نفره جهت شناخت و نحوه برخورد با آتش سوزی و اطفا حریق به سازمان آتش نشانی اعزام می شوند تا تحت آموزش قرار گیرند.

یزدی تصریح کرد: آموزش ساخت دریچه نحوه استفاده از اره برقی برای رفع خطر از شاخه و تنه خشک درختان حذف زوائد فیزیکی از دیگر آموزش های ضمن کار به نیروها است.

یزدی عنوان کرد: در حال حاضر ۵۰۰ نفر از شهروندان به عنوان ۱۳۷ یار افتخاری در محلات شمال تهران فعالیت می کنند و مشکلات شهری را به مرکز سامانه منتقل می کنند.

یزدی خاطر نشان ساخت: ۱۳۷ یاران پس از تکمیل فرم عضویت تحت آموزش های لازم در خصوص ماموریت ها و فعالیت های سامانه قرار گرفته و به دنبال آن به وسیله کد اختصاصی با عنوان کارشناس افتخاری این مرکز درخواست خود را در حوزه های مختلف شهرداری به سامانه ۱۳۷ اعلام می کنند.

مرکز سامانه مدیریت شهری ۱۳۷ در تلاش است با اتخاذ تصمیم گیری مکان و و ملی به زودی به یک تلفن مرکزی و سامانه ای واحد در مدیریت شهر مبدل گردد و تمام حوزه های خدماتی مورد نیاز شهروندان را تحت پوشش ارتباطی قرار دهد.

امید است سامانه ۱۳۷ منطقه یک با همکاری و آموزش های دریافت شده توسط شهروندان بتواند در اجرای برنامه های خود موفق عمل کند./ف


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.