سامان احتشامی با ˝ترانه‌های قدیمی˝ به صحنه می‌رود

گردآوری توسط گروه موسیقی ممتازنیوز

کنسرت ˝ناردونه˝ به نوازندگی سامان احتشامی و خوانندگی علی‌زند وکیلی ۱۱ و ۱۲ آبان ماه سال جاری در حوزه هنری برگزار می‌شود.

سامان احتشامی، آهنگساز و نوازنده پیانو در گفت‌وگو با خبرنگار موسیقی ممتاز نیوز گفت: هم اکنون در تدارک و برنامه‌ریزی برای برگزاری کنسرت هستیم که این کنسرت ۱۱ و ۱۲ آبان ماه سال جاری ساعت ۲۱ در حوزه هنری برگزار می‌شود.

این نوازنده در ادامه بیان کرد: علی زندوکیلی به عنوان خواننده در کنسرت “ناردونه” قطعاتی برگرفته از اشعار مولانا، فروغ فرخزاد و هوشننگ ابتهاج را اجرا می‌کند، همچنین بخشی از این کنسرت به اجرای قطعاتی خاطره‌انگیز از نمایش “ترانه‌های قدیمی” اختصاص دارد.

احتشامی تاکید کرد: همچنین من به همراه علی زند وکیلی شهریور و مهر در نمایش “ترانه‌های قدیمی” به کارگردانی محمد رحمانیان به اجرای برنامه پرداختیم که بعد از پایان این اجرا به سبب استقبال مخاطبان و برای دل خودمان این آثار را ضبط کردیم و از طریق پایگاه اینترنتی‌های معتبر رادیو آنها را پخش کردیم که مورد توجه مخاطبان قرار گرفت.

این آهنگ‌ساز خاطرنشان کرد: این آثار در قبل خوانده شده بود به همین سبب این آثار را به صورت اینترنتی پخش کردیم تا حق کپی رایت را رعایت کرده باشیم زیرا به نظر من انتشار یافتن این آثار قدیمی حق مسلم ما نیست.

این نوازنده پیانو افزود: در این کنسرت من به عنوان نوازنده میهمان حضور خواهم داشت و قرار است قطعاتی را به صورت گروه نوازی و تکنوازی اجرا کنم که امیدوارم مورد توجه مخاطبان قرار گیرد.

سامان احتشامی در پایان دربارهٔ اعضا و نوازندگان این گروه گفت: در این کنسرت علی زند وکیلی (خواننده)، سینا علم (کمانچه)، سحاب علم (تار)، بابک غسالی (عود)، ماهور زمان پور(تنبک)، شایان ریاحی (پرکاشن)، شهریار نظری (دف) و… از اعضا و نوازندگان این گروه می باشند، همچنین من به عنوان نوازنده پیانو با این گروه همکاری می کنم.

پایان پیام/۴۶/ب


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.