سامان احتشامی برای آلبوم سریر سازهای کوبه‌ای می نوازد

سینما پرس- گروه هفت هنر/سامان احتشامی از نوازندگی پیانو و سازهای کوبه ای برای آلبوم دکتر محمد سریر خبر داد.

سامان احتشامی آهنگساز و نوازنده پیانیست، در گفت و گو با خبرنگار موسیقی سینما پرس، گفت: در حال حاضر مشغول کار بر روی آلبوم آثار دکتر محمد سریر هستم که تا به این لحظه دو اثر از آن ضبط شده است و به دلیل مشغله های کاری مقداری به تعویق افتاده است که در پاییز ۹۱ کار تمام خواهد شد.

وی افزود: دکتر محمد سریر قابل احترام برای من و تمامی نوازندگان و آهنگسازان است و می توان گفت یکی از کسانی که موجب نگهداری موسیقی ایرانی شده دکتر محمد سریر بوده است، خیلی از موزیسین ها مدیون ایشان هستند. وی چه از لحاظ سوادی و چه از لحاظ توانایی و آهنگسازی و پست هایی که برعهده داشتند همیشه حامی هنرمندان بوده اند و تحصیل کرده این راه هستند؛ من افتخارم این است که به عنوان شاگرد کوچکی از حضور ایشان بهره برده ام و موجب رفتن من به دانشگاه هم ایشان بوده اند.

این پیانیست تصریح کرد: زمانی که دکتر محمد سریر آثاری چون «دل آویزترین»، «تولدت مبارک»، آثار اجرا شده توسط محمد نوری و آثار جدیدشان که برای پیانو ساخته اند را در اختیار من گذاشتند بسیار خوشحال شدم. من این آهنگ ها را دوباره اجرا می کنم و به ضبط قطعات می پردازم. بسیار خوشحالم که نوازنده و ضبط کننده این پروژه هستم که در آن آثار دکتر سریر برای پیانو و سازهای کوبه ای نوشته شده است و من اجرای همه آثار را برعهده دارم.

احتشامی در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم بهار ۹۱ آلبوم منتشر و روانه بازار موسیقی کشور شود. در حال حاضر ضبط دو قطعه انجام شده است و به دلیل مشغله هایی کاری که من و دکتر سریر داشتیم کار کمی به طول انجامید و پاییز ضبط تمامی آثار تمام خواهد شد، برای نام گذاری آلبوم پس از تمام شدن کار خود دکتر سریر تصمیم خواهد گرفت.

انتهای پیام/ص/ن.ف

انتهای خبر / خبرگزاری سینمای ایران/ کد خبر ۳۶۹۰۳


خبرگزاری سینمای ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.