سامره: من از جنس خود فوتبالم نه پول !

بازیکن تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: ما از جنس خود فوتبالیم و به خاطر پول عوض نمی‌شویم.

علی سامره در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اعلام رضایت خود از تمرین با تیم مس رفسنجان اظهار داشت: تمرین‌های سنگین و بدنسازی تاکنون در مجموع ۱۵ جلسه‌ برگزار و در دو شیفت صبح و عصر انجام می‌شود.

وی ابراز داشت: تاثیرات مثبت تمرین‌های بدنسازی خود را نشان داده و امیدواریم به یاری خدا با کسب نتایج خوب از آغاز بازی‌ها نوید خوبی برای مردم رفسنجان داشته باشیم.

وی انگیزه‌اش از پیوستن به تیم مس رفسنجان را کمک کردن به این تیم دانست و افزود: میزان و مبلغ قرارداد برای من در مدت بیش از ۱۵ سال بازی در تیم‌های مختلف اصلا اهمیت ندارد.

بازیکن تیم فوتبال مس رفسنجان عنوان کرد: ما از جنس خود فوتبالیم و به خاطر پول عوض نمی‌شویم و لذا این مهم از ارزش‌های یک بازیکن کم نمی‌کند که با چه مبلغی و در تیم لیگ برتری یا دست اول و دومی کار کند، بلکه مهم انسجام و در خدمت تیم بودن برای کسب موفقیت و بالا بردن آن تیم به رده‌های بالاتر و همچنین ارتقا به لیگ بالاتر است.

سامره عنوان کرد: طی سال‌هایی که در خدمت فوتبال بودم در سه تیم الشعب امارات، پروجا ایتالیا و عجمان کار کردم و همچنین خدمت در شش تیم داخلی همه سبب کسب تجربه‌های زیادی بود تا در زمان بازی به کار بندم.

وی مهم‌ترین عامل موفقیت یک تیم را هدفمندی و برنامه‌ریزی مطلوب و منسجم از ابتدای فصل دانست و بیان داشت: تنها شرکت در مسابقات کار یک تیم نیست، بلکه حفظ دستاوردها و ارتقای آن‌ها است، زیرا با عدم برنامه‌ریزی و هدف ممکن است یک تیم دیگر هیچ‌گاه به جایگاهی که بوده بر نگردد و در رده‌های پایین لیگ‌ها بماند.

طبقه بندی: ورزش   |   تعداد بازدید: ۵۷ نفر   |   تاریخ انتشار: شنبه ۱۸ شهریور
آخرین اخبار و جدیدترین مطالب در مورد , سامره, فوتبال


مجله اینترنتی عکس ، دانلود اهنگ ، اس ام اس ، اخبار روز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.