سامسونگ برای سونی،انویدیا و آمازون چیپ میسازد،منتظر محصولات سونی با چیپ اکسینوس باشید

ممتازنیوز:

سامسونگ برای سونی،انویدیا و آمازون چیپ میسازد، منتظر اسمارتفونهای سونی با چیپ اکسینوس باشید

براساس اعلام منابع مختلف، شرکت های انویدیا، آمازون و سونی مشتریان جدید شرکت سامسونگ در بخش بزینس نیمه هادی ها (تراشه های مختلف) هستند. ظاهرا بعد از اینکه سامسونگ مشتری اصلی و رقیب سرسخت خود یعنی اپل را در این بخش از دست داد، موفق شده تا مشتریانی جدید را پیدا و آنها را جایگزین این کمپانی کند. شرکت سامسونگ توافق کرده تا چیپ های مربوط به آیفون ۵ اس و آیپد را تنها تا نیمه اول سال ۲۰۲۴ برای اپل بسازد، البته این شرکت کره ای اجزای دیگری را تا پایان سال ۲۰۲۴ همچنان برای اپل تولید خواهد کرد.

به گفته IC Insights، شرکت سامسونگ از این بخش درآمدی در حدود ۴.۳۳ میلیارد دلار داشته که اپل در این بین و به تنهایی حدود ۸۹ درصد از این درآمد سامسونگ را به خود اختصاص داده است یعنی چیزی در حدود ۳.۸ میلیارد دلار. شرکت سامسونگ مطمئن است تا قبل از اینکه قرارداد آنها با اپل به اتمام برسد می تواند شرکت های جدید (مشتریان جدیدی) را جایگزین این شرکت کند، و همانطور که اعلام شد:

سامسونگ به شرکت های سونی، آمازون و انویدیا بعنوان مشتریان جایگزین شرکت اپل چشم دوخته است، تا با استفاده از آنها عواقب تصمیم اپل مبنی بر کاهش سفارشات خود را کاهش دهد.

ظاهرا سامسونگ با شرکت های سونی و انویدیا مذاکراتی هم داشته، ولی هنوز مذاکراتی بین این شرکت و آمازون انجام نشده است. شاید سامسونگ مذاکرات خود با آمازون را بزودی شروع کند تا در سری جدید محصولات کیندل این شرکت نقشی برعهده داشته باشد.

اگر همه این مذاکرات به نتیجه برسد، می بایست شاهد حضور محصولاتی چون اسمارت فون های سونی با پردازنده اکسینوس سامسونگ در بازار باشیم.

در صورتیکه این شرکت ها با یکدیگر به توافق برسند، شما آینده این توافق انجام شده را چگونه می بینید؟

androidauthority

پی سی وار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.