سامسونگ به خرده فروشی روی آورد: فروشگاه های کوچک سامسونگ در دل ۱۴۰۰ شعبه Best Buy

۱۴فروردین۱۳،

 

نارنجی به نقل از engadget و theverge نوشت: پس از فروش های چند ده میلیونی خانواده گلکسی، اکنون سامسونگ امیدوار است جنگ اسمارت فون ها را در بزرگترین میدان نبردی که هر کارخانه ای عاشق آن است، ادامه دهد: خرده فروشی.
 
این غول کره ای به تازگی در همکاری تنگاتنگی با Best Buy تصمیم دارد تجربه فروش خود را در تمامی ایالات متحده به داخل جعبه بزرگ شعبات این خرده فروش مشهور بیاورد. 
 
قرار است تا پایان تابستان در بیش از ۱۴۰۰ شعبه بست بای در آمریکا بخشی اختصاصی با نام Samsung Experience Shop برای فروش محصولات سامسونگ الکترونیکز اختصاص یابد. و البته بیش از ۹۰۰ شعبه آن تا پایان آوریل (ماه جاری) افتتاح خواهند شد. 
 
و سامسونگ به دنبال چه ره آوردی از این تجربه است؟ علاوه بر سود ارتباط مستقیم با مشتری و خرده فروشی، سامسونگ می خواهد به مشتریانش این امکان را بدهد که واقعا با محصولات کار کنند و احساس کار دست اول حقیقی با آنها را داشته باشند. تلفن های همراه، تجهیزات جانبی، تلویزیون های هوشمند و تبلت ها از جمله محصولاتی می باشند که در این فروشگاه ها به نمایش در خواهند آمد. 
 
هر یک از این فروشگاه ها توسط کارمندان مشاور سامسونگ و کارمندان دوره دیده ویژه ای از بست بای اداره خواهند شد. به نظر می رسد که این، شیوه ابداعی سامسونگ برای تجربه خرده فروشی، بدون راه اندازی فروشگاه های واقعی متعلق به خودش باشد. 
 
حال باید دید که آیا این روش می تواند جایگزین موثری نسبت به متد کاری شرکت هایی چون اپل و مایکروسافت در راه اندازی فروشگاه های اختصاصی باشد یا خیر. اما سامسونگ دربارهٔ بخت و اقبال خود کاملا خوش بین است. 
 
در ادامه مطلب می توانید عکس های بیشتری از این فروشگاه های کوچک یا در واقع غرفه های سامسونگی داخل شعبات Best Buy را ببینید.
 
Samsung Experience Shop
 
Samsung-experience-002-560
 
Samsung-experience-005-560
 
 
 
 
 
 
 

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.