سامسونگ حکمران واقعی پادشاهی اندروید، مقصد نامشخص آنها در بازار تبلت ها

ممتازنیوز:

براساس آخرین داده های بدست آمده از دستگاههای اندرویدی، کابران استفاده از اسمارت فون ها را به تبلت ها ترجیح می دهند که البته موضوعی طبیعی است. براساس گزارش جدید Flurry، تنها ۱۲ درصد از دستگاه های اندرویدی تبلت هستند. در مقایسه حدود ۲۸ درصد از کاربران محصولات اپل ترجیح می دهند از آیپد یا آیپدمینی این شرکت استفاده کنند و ۷۲ درصد از اسمارت فون آیفون بهره می برند.

بزرگترین و جدی ترین رقیب اپل یعنی سامسونگ هم هنوز به تسلط خود بر بازار اسمارت فون های اندرویدی ادامه می دهد، این درحالیست که این شرکت به تلاش خود در بازار تبلت ها نیز ادامه می دهد. نسبت اسمارت فون/تبلت سامسونگ نسبت به میانگین دستگاههای اندروید مقداری کمتر است، همچنین نسبت به اپل.

Flurry-Android-phone-tab-ratios-Aug13

داده های جدید نشان میدهد که حدود ۹۱ درصد از محصولات اندرویدی سامسونگ را اسمارت فون ها تشکیل می دهند و تنها ۹ درصد در اختیار تبلت هاست. برای کمپانی موفقی همچون سامسونگ این موضوع جالبی است و آنها راه بسیار سختی در بخش تبلت ها و رقابت با سایر محصولات اندرویدی دارند. تبلت های سری گلکسی آنها با رقبای جدی از گوگل، آمازون و ایسوس روبروست. البته در بخش تبلت ها، قیمت، یک فاکتور بسیار تعیین کننده است و یکی از دلائل فروش بالای نکسوس ۷ نیز همین موضوع می باشد.

در بخش دیگری از گزارش همچنین به مدت زمانی که کاربران از اپلیکشن های مختلف برروی دستگاه استفاده می کنند اشاره شده است. دارندگان تبلت های اندرویدی ۶۴ درصد وقت بیشتری به استفاده از اپلیکشن ها برروی تبلت خود اختصاص می دهند تا دارندگان اسمارت فون های اندرویدی. این درحالیست که کاربران اسمارت فون های اندرویدی بطور میانگین ۵ بار بیشتر (از نظر زمانی) از اپلیکشن های بخش بزینس نسبت به کاربران تبلت های اندرویدی استفاده می کنند. در بخش اپلیکشن های آموزشی و بازی ها این کاربران تبلت ها هستند که وقت بیشتری را صرف استفاده از آنها می کنند.

دارندگان اسمارت فون های سامسونگ ۱۴ درصد بیشتر (از نظر زمانی) نسبت به سایر اسمارت فون های اندرویدی از اپلیکشن ها استفاده میکنند. در بخش تبلت ها نیز وضعیت تقریبا مشابهی وجود دارد و دارندگان تبلت های سامسونگ ۱۰ درصد بیشتر از کاربران سایر تبلت های اندرویدی از اپلیکشن ها بهره می برند.

نظر شما در مورد این گزارش منتشر شده چیست؟

androidauthority , flurry

پی سی وار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.