سامسونگ دعوتنامه مراسم معرفی سیستم‌عامل Tizen را ارسال کرد

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

پس از مدت‌ها انتظار و تاخیر فراوان، شرکت سامسونگ سرانجام دعوتنامه مربوط به مراسم معرفی سیستم‌عامل موبایلی Tizen را به کارشناسان و روزنامه‌نگاران ارسال کرد تا با این اتفاق اولین گوشی‌های هوشمند مبتنی بر Tizen در "کنگره جهانی تلفن همراه"(MWC 2014) معرفی شوند.
 
به گزارش گروه خبرها خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، تاکنون اطلاعات مربوط به هیچ گوشی هوشمندی مبتنی بر این سیستم‌عامل تازه منتشر نشده است و منابع آگاه تنها یک دوربین دیجیتالی موسوم به Galaxy NX را معرفی کرده‌اند که قرار است مدل تازه آن مبتنی بر Tizen فعالیت کند.
 
مراسم سامسونگ برای معرفی این سیستم‌عامل در تاریخ ۲۳ فوریه در هتل Arts در شهر بارسلونای اسپانیا برگزار می‌شود. این تاریخ یک روز پیش از آغاز فعالیت کنگره جهانی تلفن همراه است که هر ساله در بارسلونا به‌انجام می‌رسد.
 
در این مراسم تنها اشخاصی حضور خواهند داشت که از قبل کارت دعوت دریافت کرده باشند و همچنین، شرکت‌های مخابراتی SK Telecom، KT و LG U+ کره حاضر خواهند بود. شرکت NTT DoCoMo به عنوان بزرگترین اوپراتور مخابراتی ژاپن نیز قرار بود در این مراسم حاضر شود که البته حضور آن منتفی شد.
 
هنوز هیچ اطلاعات رسمی در این زمینه منتشر نشده و سامسونگ اعلام کرده است که کاربران برای دریافت اطلاعات بیشتر باید تا زمان برگزاری مراسم منتظر بمانند.
 
شرکت سامسونگ همچنین به طور رسمی اعلام کرد که اولین گوشی‌های هوشمند مبتنی بر سیستم‌عامل Tizen را در کنگره MWC معرفی می‌کند. این اولین باری است که سامسونگ برای بزرگترین گردهمایی موبایلی جهان یک خبر رسمی را منتشر می‌کند.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.