سامسونگ صاحب ۹۵ درصد بازار جهانی گوشی‌های اندرویدی شد

۲۸اردیبهشت،

سامسونگ صاحب ۹۵ درصد بازار جهانی گوشی‌های اندرویدی شد

سامسونگ صاحب 95 درصد بازار جهانی گوشی‌های اندرویدی شد

سامسونگ در فصل اول سال جاری میلادی موفق شد ۹۵ درصد کل درآمدهای حاصل از فروش گوشی‌های هوشمند اندرویدی در بازار جهانی را به خود اختصاص دهد.

به گزارش راسخون به نقل از فارس، سلولار – نیوز نوشت : نتایج آخرین بررسی انجام شده توسط مرکز تحقیقاتی Strategy Analytics نشان داد که طی فصل اول سال ۲۰۲۴ میلادی مجموع درآمدهای بازار جهانی سیستم‌عامل اندروید در دستگاه‌های الکترونیکی مختلف به بیش از ۵ میلیارد دلار رسیده است.

شرکت سامسونگ در این دوره زمانی حاکمیت بازار جهانی دستگاه‌های الکترونیکی اندرویدی را در دست داشت و در کل موفق شد ۹۵ درصد کل درآمدهای حاصل از فروش گوشی‌های هوشمند اندرویدی در بازار جهانی را به خود اختصاص دهد.

“نیل شاه”(Neil Shah) تحلیلگر برتر مرکز تحقیقاتی Strategy Analytics در این خصوص گفت: ما پیش‌بینی می‌کنیم که مجموع درآمدهای بازار جهانی گوشی‌های هوشمند اندرویدی در فصل اول امسال به ۵٫۳ میلیارد دلار برسد. پلتفورم اندروید در این دوره زمانی ۴۳ درصد کل بازار گوشی‌های هوشمندی که در جهان عرضه شدند را از آن خود کرد که ارزش این بازار درمجموع ۱۲٫۵ میلیارد دلار محاسبه شد.

وودی اوه(Woody Oh) یکی دیگر از تحلیلگران برتر مرکز Strategy Analytics نیز در این خصوص توضیح داد: ما پیش‌بینی می‌کنیم در سه ماهه اول سال ۲۰۲۴ میلادی ارزش گوشی‌های هوشمند اندرویدی ساخت شرکت سامسونگ که وارد بازار جهانی شدند به ۵٫۱ میلیارد دلار برسد. شرکت سامسونگ بخش قابل ملاحظه‌ای از این بازار یعنی ۹۵ درصد آن را در اختیار دارد.

او اظهار داشت: چرخه گسترده عرضه محصولات،‌ تولید گوشی‌های کاربردی و بازاریابی مناسب مهم‌ترین مواردی بودند که سبب شدند شرکت سامسونگ در این دوره زمانی به موفقیت یاد شده دسترسی پیدا کند. پس از سامسونگ شرکت کره‌ای ال‌جی بیشترین سهم این بازار را در اختیار گرفت و در رتبه دوم این لیست ایستاد. ال‌جی در این دوره زمانی توانست ۳ درصد درآمد بازار جهانی گوشی‌های هوشمند اندرویدی را از آن خود کند.
/۲۷۵۹/


اخبار راسخون / علم و فناوری
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.