سامسونگ میگوید گلکسی اس ۵ در ژانویه معرفی میشود

ممتازنیوز:

galaxy-s5-specs-and-features-galaxy-sv

براساس اعلام رسانه های کره ای و با استناد به منابع داخلی سامسونگ، نسل بعدی اسمارت فون های گلکسی اس این کمپانی که احتمالا با نام Galaxy S5 معرفی می شود، در ژانویه سال آینده رونمایی خواهد شد. زمان معرفی آن زودتر از چیزی است که انتظار می رفت و شاید دلیل آن فروش ناامیدکننده گلکسی اس ۴ از دید سامسونگ باشد.

با توجه به عملکرد بسیار خوب این اسمارت فون (اس ۴) و فروش خوب آن، اما به نظر می رسد که سامسونگ آنچنان که باید راضی نیست و فکر میکرد که میتوانست بهتر از این عمل نماید. به همین دلیل این شرکت زمان معرفی گلکسی اس ۵ را به اواسط ژانویه (بجای مارس) منتقل نموده است. زمان دقیق عرضه این اسمارت فون نیز ماه فوریه خواهد بود.

سامسونگ احتمالا برای گلکسی اس ۵ برنامه های زیادی دارد. از پروسسور ۶۴ بیتی Exynos 5430 که دارای هشت هسته با قابلیت های چند پردازش ناهمگن است گرفته، تا دوربین ۱۶ مگاپیکسلی با عملکرد بسیار عالی در شرایط نور کم و OIS. همچنین این شرکت اخیرا از تکنولوژی سنسور ISOCELL رونمایی کرد که می تواند برروی این پرچمدار استفاده شود.

البته طبق معمول هنوز هیچ کدام از این مشخصات تایید نشده اند، با این حال معرفی این پرچمدار آن هم ۱۰ ماه بعد از معرفی گلکسی اس ۴ می تواند بسیار جالب باشد. در صورت صحت این خبر، نظر شما در مورد تصمیم سامسونگ چیست؟

gsmarena

پی سی وار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.