سامسونگ و ویژگی هایی جدید برای گلکسی اس ۴

ممتازنیوز:

1

به نظر می رسد که سامسونگ تلاش بسیاری دارد تا از دوربین جلو اسمارت فون ها حداکثر استفاده را ببرد. تاکنون آنها ویژگی هایی مانند Smart Stay, Smart rotate و face unlock را معرفی کرده اند که همگی ویژگی هایی کاربردی یا امنیتی هستند. اما این شرکت ظاهرا به دنبال استفاده از دو ویژگی جدید دیگر می باشد که Eye Scroll و Eye Pause نام دارند.

هنوز اطلاعات دقیقی در مورد این ویژگی ها منتشر نشده، ولی می توان با استفاده از نام و اطلاعات جزئی تصور کرد که این ویژگی های جدید قرار است چه کاری انجام دهند. Smart Stay قابلیتی بود که صفحه نمایش را تا هنگامی که کاربر به آن نگاه می کرد، آماده بکار نگه میداشت. ویژگی Eye Pause احتمالا ویژگی شبیه به آن است و مثلا هنگامی در حال تماشای ویدئویی هستید و ناگهان صورت خود را به سمتی می چرخانید، ویدئوی مورد نظر متوقف یا pause می شود.

Eye scroll نیز ویژگی است که به نظر می رسد برای اسکرول کردن صفحات وب، اسناد و متنها به بالا و پایین، براساس حرکت چشم های کاربر است. برخلاف ویژگی قبلی این قابلیت به ردیابی بسیار دقیق چشم نیاز دارد.

اسمارت فون Samsung Galaxy S IV طی چند ماه آینده از راه می رسد و ممکن است شاهد حضور این ویژگی های جدید برروی آن باشیم. باید دید سامسونگ چه برنامه هایی برای  Eye Scroll و Eye Pause دارد. نظر شما چیست؟

gsmarena


PCWAR.COM | News and Reviews

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.