سامسونگ گوشی تاشوی آندرویدی دو سیمکارت با دو نمایشگر مجزا معرفی کرد

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

شعبه شرکت سامسونگ در کشور چین در پایگاه اینترنتی رسمی خود محصول تازهی را با نام Hennessy(W789) معرفی کرد که با گوشی‌های هوشمند امروزی اندکی متفاوت است.
 
 
به گزارش گروه خبرها خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، این محصول شامل نمایشگر لمسی ۳٫۳ اینچی با کیفیت ۳۲۰ در ۴۸۰ پیکسل می‌شود و از دیگر امکانات آن می‌توان به نسخه ۴٫۱ سیستم‌عامل اندروید و پردازنده دوهسته‌ای ۱٫۲ گیگاهرتزی اشاره کرد.
 
اما آنچه که این محصول را از دیگر گوشی‌های هوشمند موجود در بازار مجزا می‌کند، طراحی ویژه آن با دو نمایشگر مجزا است. این گوشی تاشو یک نمایشگر را در قسمت خارج شامل می‌شود که سه کلید سخت‌افزاری در آن قرار گرفته است و امکان استفاده از بعضی امکانات اندروید بدون ورود به سیستم داخلی را فراهم می‌کند.
 
اما نمایشگر داخلی گوشی که نمایشگر اصلی است، کلیه امکانات را در اختیار کاربران می گذارد. این گوشی هوشمند دوربین دیجیتالی ۵ مگاپیکسلی دارد و برای آن قابلیت پشتیبانی همزمان از دو سیم‌کارت فراهم شده است.
 
لازم به ذکر است که شرکت سامسونگ در حال کار کردن روی محصول دیگری با این شکل و شمایل است. سامسونگ در تلاش است یک مدل پیشرفته از گوشی‌های هوشمند مجهز به دو نمایشگر لمسی را با نام Galaxy Folder تولید و روانه بازار کند.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.