ساموئل: به دنبال سومین ستاره آسیایی خود هستیم/ بوریرام در دیدار رفت ما را غافلگیر کرد

اردیبهشت ۱۴۰۳

ورزش > لیگ برتر – ستاره ۳۲ ساله تیم فوتبال استقلال می گوید آبی پوشان در دیدار برگشت برابر بوریرام تنها به دنبال پیروزی می باشند.

به گزارش ممتاز؛ در آستانه دیدار برگشت دو تیم استقلال و بوریرام تایلند در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا جی لوید ساموئل مدافع باسابقه آبی پوشان در گفت و گو با پایگاه اینترنتی رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا در مورد شرایط تیمش در بازی‌های آسیایی صحبت کرده است:

جی لوید ساموئل مدافع تیم فوتبال استقلال در شرایطی به ترکیب آبی پوشان بازگشته که این تیم هفته آینده در دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا برابر به مصاف بوریرام تایلند خواهد رفت و این بازیکن کهنه کار به دنبال ارائه نمایشی قابل قبول است. استقلالی ها هم می خواهند با پیروزی در این بازی به سومین قهرمانی خود در قاره کهن نزدیک شوند.

استقلال ماه قبل به لطف گل خسرو حیدری موفق شد دیدار رفت را در ورزشگاه آزادی به سود خود به پایان ببرد. البته مهدی رحمتی سنگربان این تیم هم با مهار ضربات خسوس بروکال و اوسمار باربا نقش بسزایی در ناکامی نماینده تایلند داشت.

در شرایطی که به هفته دهم لیگ برتر ایران نزدیک می شویم اما ساموئل در بازی های بسیاری به میدان نرفته است. با این حال او اطمینان دارد که شاگردان قلعه نویی می‌توانند پس از قهرمانی در سال‌های ۱۹۷۰ و ۱۹۹۱، سومین ستاره آسیایی خود را به دست آورند و از این لحاظ با رکورد پوهانگ استیلرز کره‌جنوبی برابری کنند.

ساموئل در این مورد می گوید: «پیش از دیدار رفت تیم بوریرام نسبت به ما برتری داشت چرا که آنها بازی‌های بیشتری انجام داده بودند. لیگ داخلی تایلند رو به اتمام است در حالی که لیگ ایران تازه آغاز شده است. با این حال من اطمینان دارم که ما با انجام بازی های بیشتر، پیشرفت خواهیم کرد.»

مدافع ۳۲ ساله استقلال در ادامه می گوید: «تیم بوریرام در دیدار رفت ما را سورپرایز کرد. آنها به خوبی سازمان دهی شده بودند و می توانستند به خوبی پاسکاری کنند. در دقایق پایانی بازی من باور داشتم که ما بسیار خوش شانس بودیم.»

بوریرام در حال حاضر با ۵ امتیاز اختلاف در صدر جدول لیگ تایلند قرار گرفته است و روز شنبه به مصاف تیم تروساسانا خواهد رفت. این تیم پس از شکست برابر استقلال به ۴ پیروزی پیاپی دست پیدا کرد. بوریرام در فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا در خانه خود شکست ناپذیر بوده، آنها همچنین در مرحله یک هشتم نهایی موفق شدند در خانه خود با نتیجه ۲ بر ۱ بنیادکار ازبکستان را از پیش رو بردارند.

بازیکن سابق استون ویلا انگلیس می گوید: «ما از سبک بازی خود در دیدار رفت رضایت داریم، اگرچه می توانستیم عملکرد بهتری داشته باشیم. دیدار برگشت بازی سختی خواهد بود اما من اطمینان دارم که ما بازی خوبی را از خود به نمایش می گذاریم و در نهایت پیروز خواهیم شد.»

ساموئل در پایان گفت: «ما در حال حاضر تنها به بازی برگشت فکر می کنیم. اگر می خواهیم صعود کنیم باید برنده از میدان خارج شویم.»

اگر استقلال همانند سال ۲۰۰۲ به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کند، در این مرحله با اف‌سی‌سئول قهرمان کره‌جنوبی یا با الاهلی عربستان فینالیست سال ۲۰۱۲ روبه رو خواهد شد.

۲۵۲ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.