«سام» اجرا می‌کند:خرید آسان محصول فرهنگی دلخواه+ تقدیر از نویسنده محبوب

خبرگزاری فارس نوشت: مدیر عامل موسسه ارسال محصولات فرهنگی، «سام» گفت: ارائه خدمات به مردم در خصوص دسترسی آسان به محصولات دلخواه فرهنگی، یکی ازموثرترین راه‌های افزایش سرانه مطالعه و آشتی مردم با کتاب است.

مجید معزی گفت: مردم ما فرهنگ دوست و اهل مطالعه هستند منتها مشکل در معرفی خوب و مناسب محصولات فرهنگی است.

وی با اشاره به تجربه‌های مستند «سام» تاکید کرد: بسته‌های پیشنهادی سامانه سام برای ایام مختلف مذهبی و ملی نشان داده که مردم تشنه مطالعه هستند و تنها نیازمند راهنمایی و معرفی خوب محصولات فرهنگی مدنظرشان.

معزی از اجرای طرح‌های جدید و تابستانی سام نیز گفت و تصریح کرد: طرح تامین کتاب مخاطب با امضای نویسنده را در ابتدای تابستان با رمان «کمی دیرتر» سید مهدی شجاعی انجام دادیم که با موفقیت روبرو شد و در آینده نیز باارائه فهرستی از نویسندگان محبوب، این طرح را ادامه خواهیم داد.

وی افزود: از هفته دوم ماه مبارک رمضان نیز طرح حمایت از نویسندگان و مترجمان کشور را کلید زده‌ایم که بر اساس آن، از خرید کتاب‌ها، مبلغ ۷درصد قیمت پشت جلد کتاب به نویسنده و یا مترجم کتاب اهدا می‌شود. این طرح را برای قدردانی مخاطبان از نویسندگان و مترجمان محبوب شان آغاز کردیم که با استقبال مردم و البته اهالی قلم همراه بوده است.

مدیر سامانه اشتراک مطبوعات «سام» با اشاره به سایر بخش‌های خدماتی این موسسه نیز گفت: اشتراک مجلات، مشاوره فرهنگی بویژه در حوزه کتاب برای نهادها، سازمان‌ها و روابط ‌عمومی‌ها در کنار تامین محصولاتی چون «لوح فشرده موسیقی، فیلم، بازی و…» از دیگر خدمات سامانه است.

معزی استقبال کلی مردم کشور از سامانه سام را نیز خوب توصیف کرد و گفت: بسیاری از تماس‌های روزانه به دفتر سام از طرف مردم شهرستان‌هاست که امکان ارسال رایگان برای آنها وجود ندارد و تنها می توانیم کتاب مورد نظرشان را تهیه و با دریافت هزینه پستی برایشان ارسال کنیم.

ساکنان تهران برای تهیه علاقمندی‌های فرهنگی خود (کتاب، لوح فشرده و…) کافی است با شماره ۲۰- ۸۸۵۵۷۰۱۶ سامانه اشتراک محصولات فرهنگی؛ سام تماس بگیرند و آن را در محل کار یا منزل _ بدون هزینه ارسال _ دریافت کنند.

۶۰۶۰

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.