ساندرا بولاک تابستان امسال را با ˝گرما˝ آغاز می‌کند

۱۹خردادماه،

ساندرا بولاک، بازیگر شناخته شده و پرطرف‌دار آمریکایی، پس از مدت‌ها دوری از سینما از روز ۲۸ ماه جون ۲۰۲۴ (۷ تیرماه) با فیلم اکشن کمدی ˝گرما˝ ساخته پائول فیگ به پرده‌های سینماهای جهان بازمی‌گردد.

به گزارش سرویس بین‌الملل هنرآنلاین، فیلمنامه اکشن کمدی جنایی “گرما” را کیت دیپولد به رشته تحریر درآورده و داستان آن دربارهٔ ماموریت مشترک یک مامور FBI با یک پلیس کج‌خلق محلی ایالت بوستون است که مجبورند برای نفوذ به داخل یک باند بزرگ پخش کننده مواد مخدر با هم نقش شریک را بازی کنند.

ساندرا بولاک که بازی او در فیلم “گرما۲” با کارگردانی کیت دیپولد قطعی شده، امسال دو فیلم “گرما” ساخته پائول فیگ و فیلم “مرکز ثقل” ساخته آلفونسو کوران را آماده اکران دارد. بولاک آخرین بار در سال ۲۰۱۱م، با فیلم “Extremely Loud & Incredibly Close” ساخته استفان دالدری روی پرده سینماها حاضر شد.

کمپانی‌های فاکس قرن بیستم، چرنین انترتیمنت و دان انترتیمنت تهیه‌کنندگان این فیلم سینمایی که تمام صحنه‌های آن در شهرهای بوستون و ماساچوست فیلمبرداری شده، می باشند.

ملیسا مک‌کارتی، ساندرا بولاک، تونی هال، مارلون وایانز، تاران کیلام، توماس اف.ویلسون، دمیان بیشر، کیتلین اوسون، بن فالکون، مایکل راپاپورت، بیل بور، ناتان کوردی و مایکل مک‌دونالد بازیگران فیلم اکشن کمدی جنایی “گرما” می باشند.

انتهای پیام/۳۲/


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.