ساندرو راسل: همه منتظر تیتو می مانیم

۳۰م آذر ،

ساندرو راسل در نشست خبری خود که در آن چندین بازیکن بارسلونا و آندونی زوبی زارتا نیز حضور داشتند، اعلام کرد: باشگاه منتظر تیتو ویلانووا می ماند.وی در ابتدای صحبت خود گفت: این کنفرانس خبری به خاطر شرایط تیتو ویلانووا تشکیل شده است. ویلانووا به دلیل عود کردن سرطانش در بیمارستان بستری خواهد شد و دست کم تا شش هفته‌ مشغول شیمی درمانی خواهد بود. همه ما امیدواریم که وی پس از کسب سلامتی مجددا به جمع ما بازگردد.

به گزارش ایسنا،راسل ادامه داد: اول از همه می‌خواهم حمایت خود را از تیتو ویلانووا اعلام کنم. تیتو خیلی قوی است. ما مطمئنیم که او به زودی به جمع ما باز خواهد گشت. باشگاه اکنون بسیار قوی و متحد به صورت یکپارچه از او حمایت می‌کند. ما دیروز این خبر را متوجه شدیم و به همین خاطر ناهار کریسمس و مراسم باشگاه را لغو کردیم. من می‌خواهم تا از طرف باشگاه از حمایت‌هایی که از تیتو ویلانووا طی روز قبل تاکنون صورت گرفته است، قدردانی کنم.

مهم‌ترین چیز برای باشگاه در حال حاضر اکنون تیتو و کسب سلامتی اوست. ما منتظر او خواهیم ماند و بدون او باید کارمان را جلو ببریم. همگی باید به مسائل خصوصی تیتو احترام بگذاریم و باید از شایعه پراکنی اجتناب کنیم. دلیل لغو کنفرانس خبری روز قبل ما این بود که ما اطلاع کافی از شرایط او نداشتیم.

راسل همچنین دربارهٔ شرایط فعلی تیتو ویلانووا خاطر نشان کرد: تیتو اکنون بسیار مصمم است که بر سرطانش غلبه کند. من نگران خانواده او هستم. فرزندانش، همسرش و پدر و مادرش. در این مدت در نبود ویلانووا از خانواده او حمایت خواهیم کرد تا ویلانووا به جمع ما بازگردد.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.