سانس فوق‌العاده برای”کلاه قرمزی”

سخنگوی شورای صنفی نمایش از حل شدن مشکل اکران خبر داد و تاکید کرد: قطعا با رفتار مهربان و سلامت حوزه هنری در جلسه فردا این پرونده بسته خواهد شد.

به گزارش ممتازنیوز ، حبیب کاوش؛ سخنگوی شورای صنفی نمایش در ارتباط با حل اختلاف به وجود آمده در بحث اکران به مهر گفت: خوشبختانه ما در شرایط مذاکره بسیار خوبی قرار داریم و امیدوارم با سعه صدر مسائل حل شود خوشبختانه شهرداری همکاری خوبی با ما داشت و بحث پردیس های سینمایی حل شد.

وی با اشاره به اکران فیلم “ضد گلوله ” و “کلاه قرمزی و بچه ننه” افزود: در حال حاضر “ضد گلوله” در سینمای استقلال اکران شده است و طبق آیین نامه شورای صنفی نمایش هر سینمایی می تواند بعد از پایان سانس اصلی خود سانس فوق العاده بگذارد.

کاوش ادامه داد: به همین دلیل سینما استقلال بعد از پایان ساعت ۹ می تواند فیلم “کلاه قرمزی و بچه ننه” را به صورت فوق العاده اکران کند. البته این به معنای تک سانس نیست زیرا قانون تک سانس از سینما حذف شده است و فقط معنای فوق العاده دارد و این حق همه سینماهاست.

وی در پاسخ به این سئوال که چرا در حال حاضر فیلم “ضد گلوله” سالن های اصلی استقلال ، عصر جدید و آزادی را در اختیار دارد گفت: ما بعد از حل شدن مشکل اکران بین شورای صنفی نمایش ، حوزه هنری و شهرداری در شرایط اضطراری بودیم و فقط در فرصت کوتاهی فیلم ها را بین سالن های سینمایی پخش کردیم. قطعا در روزهای آینده این شرایط نیز بررسی می‌شود و همه چیز حل خواهد شد.

کاوش در پایان تاکید کرد: ما فردا دوباره با مسئولین حوزه هنری جلسه داریم و با توجه به رفتارهای سلامت و خوب حوزه هنری این پرونده به زودی بسته خواهد شد.


ممتازنیوز/momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.