سانچس: بارسلونا باشگاه یادگیری است

۳۱فروردین۱۳،

آلکسیس سانچس در فصل قبل جابه‌جایی تابستانی با بارسلونا به توافق رسید و راهی اسپانیا شد اما نتوانست در تیم جدیدش توانایی‌های خود را ثابت کند با این حال دوست ندارد آبی‌-اناری‌ها را ترک کند.

به گزارش ایسنا،این مهاجم شیلیایی با وجود ابراز علاقه چند باشگاه ایتالیایی به جذب او می‌خواهد هم چنان در بارسا بماند: “اینجا احساس آرامش می‌کنم. تمام تمرکزم روی لیگ قهرمانان اروپاست. می‌خواهم با بارسلونا قهرمانی در این رقابت‌ها را تجربه کنم. از این که قراردادم در سال ۲۰۱۶ با بارسلونا تمام می‌شود، ناراحتم. می‌خواهم سال‌های بیشتری در نوکمپ بازی کنم؛ چرا که همه چیز طبق روال پیش می‌رود.”

او افزود: “بارسلونا باشگاه یادگیری است. در اینجا بازیکن چیزهای زیادی چه در فوتبال و چه در زندگی شخصی یاد می‌گیرد. در بارسلونا توجه زیادی به بازیکن می‌شود. می‌خواهم چیزهای زیادی یاد بگیریم و هر آنچه در توان دارم، برای بارسلونا رو کنم. در بارسلونا بازیکن یاد می‌گیرد که در داخل و خارج زمین چگونه رفتار کند. احساس می‌کنم که در بارسلونا دوباره فوتبال را یاد گرفته‌ام.”

مهاجم شیلیایی بارسلونا در پایان سخنانش اشاره‌ای هم به مسی کرد و گفت: “از این که در کنار مسی،‌ بهترین بازیکن جهان بازی می‌کنم، بسیار خوشحالم.”


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.