سانی بچیروویچ را از سال ۲۰۰۸ می‌شنایم/ پتروشیمی ۵ سال جوان شده است

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از واحد مرکزی خبر در تاریخ شنبه ۶ آبان ۹۱،

سرمربی بسکتبال پتروشیمی بندر امام تاکید نمود:‌ آشنایی با سانی بچیروویچ سرمربی تیم ملی iبه تورنمنت ماریبور اسلوونی در سال ۲۰۰۸ برمی‌گردد.

مهران حاتمی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در مورد وضعیت پیش فصل پتروشیمی توضیح داد: تیم نسبتا جوانی با ترکیب ۳ بازیکن ملی داریم، کمبود هایی نیز وجود دارد که باید با سعی و تلاش آنها را جبران کنیم.

وی پس از تایید حضور سانی بچیروویچ در ماهشهر تاکید نمود:‌ سانی از نظر فنی شرایط واقعا خوبی دارد، ازنظر مصدومیت هم که هر بازیکنی در طول دوران بازیگری اش آسیب می‌بیند و بازیکن اسلوونیایی دوران مصدومیتش را کاملا پشت سر گذاشته است.

حاتمی نحوه آشنایی با بچیروویچ سرمربی تیم ملی را تشریح نمود:‌ آشنایی ما با این بازیکن از تورنمنت ماریبو اسلوونی در سال ۲۰۰۸ آغاز شد که از نوع بازی اش شناخت پیدا نمودیم پس از آن هم در سال ۲۰۱۰ درحین مسابقات جهانی جام استانکوویچ در ترکیب اسلوونی نظرم را جلب نمود و جذب وی دراین فصل ارتباطی iبه حضور پدر سانی در تیم ملی ایران ندارد.

* نگاهمان iبه بومی هاست

سرمربی پتروشیمی بندر امام ادامه داد: امیدوارم با این تیم جایگاه خوبی را برای مردم خوزستان iبه دست آوریم، پتروشیمی این فصل ۵ یا ۶ سال جوانتر از فصل پیش است از طرفی نگاهی هم iبه بازیکنان بومی هست و در تمرینات تیم چند بازیکن بومی حضور دارند.

حاتمی در پاسخ iبه اینکه خوزستان چه تعداد بازیکن بومی سطح بالا دارد که سیاست های هر ۳ تیم خوزستان iبه سمت بومی گرایی می‌رود تاکید نمود: حتما در استان آنقدر بازیکنان جوان وجود دارد که ما هم چند بازیکن در سطح سوپر لیگ را iبه تمرینات دعوت نمودیم ضمن اینکه واقعا بازیکن بومی ای در سطح اول سوپر لیگ وجود داشته باشد ای نفرات را iبه ما معرفی نمایند و ما هم از آن استفاده می‌کنیم.

وی ابراز امیدواری نمود: امیدوارم نگاه اسپانسرها iبه بسکتبال ویژه تر باشد، بسکتبال پتانسیل بالایی دارد و باید با اضافه شدن نسل بازیکنان جوان تیم های بیشتری تحت حمایت قرار بگیرند هرچند اسپانسرهای بسیاری در استان ها وجود دارند، بعضی استان ها با وجود بازیکنان خوب تنها iبه خاطر نداشتن اسپانسرها در لیگ شرکت نمی‌کنند./ق


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.