ساور: با برنامه ریزی اصولی شاهد شکوفایی گلف در ایران خواهیم بود

۳۰اردیبهشت،

معاون توسعه منابع و پشتیبانی در دیدار رئیس فدراسیون گلف

معاون توسعه منابع و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان گفت: با برنامه ریزی اصولی و با رویکردی علمی شاهد شکوفایی گلف در ایران خواهیم بود.

به گزارش گروه ورزشیممتازنیوز، عبدالرضا ساور در دیدار کیکاوس سعیدی به همراه هری زرووس یکی از مربیان مطرح گلف جهان اظهار داشت:حضور مربیان برجسته ای همچون هری زرووس در عرصه های مختلف ورزش سبب دلگرمی مربیان ،گلفبازان و ورزشکاران خواهد بود.

وی در ادامه افزود؛ باید اینگونه برنامه ها استمرار و تداوم داشته باشد تا در همین راستا گلف کشورمان به پیشرفتهای بیشتری نائل گردد.

معاون توسعه منابع و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان همچنین خاطر نشان ساخت؛حضور هری زرووس را در ایران مغتنم شمرده و انتظار میرود با حمایت های فدراسیون جهانی گلف و پیگیری و تلاش فدراسیون گلف کشورمان از این پس دگر باره شاهد حضور چنین مربیان حرفه ای و برجسته ای در ایران باشیم.

ساور ضمن خوش آمدگویی به هری زرووس در ایران در ادامه افزود: امیدوارم حمایتهای بیشتری از سوی مراجع بین المللی گلف از این رشته ورزشی در کشورمان صورت پذیرد و در مدتی که هری زرووس در ایران حضور دارد شاهد تاثیرات مثبتی در تعلیم و آموزش مربیان گلف کشورمان باشیم.

در این دیدار همچنین کیکاوس سعیدی گزارشی از حضور هری زرووس و برنامه های فدراسیون در راستای ارتقاء سطح کیفی و مهارتی مربیان و گلف بازان ایران و همچنین نحوه برگزاری کلاسهای آموزشی و فنی انجام شده توسط هری ارائه نمود.

در پایان این دیدار هری زرووس ضمن تشکر از معاون توسعه منابع و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان،رضایت خود را از روند و پیشرفت گلف در ایران اعلام کرد./زر


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.