ساور: وزارت ورزش و جوانان نگاه ویژه‌ای به معنوی کردن میادین ورزشی دارد

با اشاره به آغاز عملیات اجرایی مسجد امیرالمومنین در مجموعه آزادی

معاون توسعه منابع و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان گفت:این وزارتخانه نگاه ویژه ای به معنویت بخشیدن به میادین ورزشی دارد تا شرایط فرهنگی در اماکن ورزشی مطلوبتر از گذشته شود.

عبدالرضا ساور در گفت و گو با خبرنگار ورزشی برنا درباره عملیات اجرایی مسجد امیرالمومنین در مجموع ورزشی آزادی اظهار داشت: علمیات اجرایی این پروژه صبح دوشنبه با حضور دکتر محمد عباسی وزیر ورزش و جوانان آغاز خواهد شد. در این مراسم آیت الله سید احمد خاتمی به عنوان سخنران، حجت الاسلام ابوترابی، مدیران ستادی و دست اندرکاران وزارت ورزش و جوانان و همچنین همه روسای فدراسیون ها نیز حضور خواهند داشت.

وی افزود: یکی از دغدغه های وزارتخانه و شخص وزیر این بود که چرا مجموعه به این بزرگی، مسجدی در خور آن نیز ندارد. وزارت ورزش و جوانان نیز نگاه ویژه ای به معنویت بخشیدن به فضاها و میادین ورزشی دارد تا شرایط فرهنگی در اماکن ورزشی مطلوب تر از گذشته شود.

 معاون توسعه منابع و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان گفت: تاکید داریم آماده سازی اماکن فرهنگی از جمله مسجد امیرالمومنین در مجموعه ورزشی آزادی با سرعت بیشتری انجام شود تا به اهداف خود در معنوی کردن میادین ورزشی برسیم.


آخرین اخبار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.