سایت جامع دانش‌آموزی به مثابه پل ارتباطی میان دانش‌آموزان و مجلس دانش‌آموزی است – اخبار اجتماعی

نائب رئیس مجلس دانش‌آموزی، راه‌اندازی سایت جامع دانش‌آموزی را اقدامی موثر در زمینه ایجاد ارتباط میان دانش‌آموزان و مجلس دانست.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران به نقل از  مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، پدارم زنگنه نماینده استان خوزستان، اطلاع‌رسانی از اقدامات صورت‌گرفته در مجلس دانش‌آموزی را امری ضروری دانست و افزود: راه‌اندازی سایت جامع دانش‌آموزی می‌تواند مانند پل ارتباطی میان مجلس دانش‌آموزی و حدود ۱۲٫۵ میلیون دانش‌آموز کشور باشد تا از این طریق به صورت مستقیم و بی‌واسطه با یکدیگر به تعامل بپردازند.
وی راه‌اندازی دفتر نمایندگان دانش‌آموزی در استان‌ها را راه‌کار دیگری برای برقراری ارتباط چهره به چهره میان دانش‌آموزان کشور خواند و تصریح کرد: جلسات مجلس دانش‌آموزی باید با حضور مسئولان ذی‌ربط برگزار شود تا مسائل و مشکلات بدون افتادن در مسیر بوروکراسی اداری مرتفع شود .
زنگنه افزایش بودجه سازمان‌های دانش‌آموزی را خواستار شد و تاکید کرد: اعضای ششمین دوره مجلس دانش‌آموزی باید با استفاده از تجریبات نمایندگان پیشین این مجلس در زمینه اجرا و پی‌گیری امور با سرعت بیشتری حرکت کنند./ز


باشگاه خبرنگاران
بازنشر:ممتازنیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.