سایت شبکه تلویزیونی بازار رسما افتتاح شد

پایگاه اطلاع رسانی اینترنتی شبکه تلویزیونی بازار که از ۱۵ اسفند سال قبل به صورت آزمایشی راه اندازی شده بود، به طور رسمی قابلیت دریافت پیدا کرد.

به گزارش خبرگزاری هنر ایران، تازهترین خبرها در مورد برنامه‌های شبکه بازار و رخدادها و وقایع اقتصادی کشور علاوه بر دریافت از طریق گیرنده‌های تلویزیون، در فضای مجازی و از طریق اینترنت نیز قابل دسترسی شد.

ویژگی این پایگاه اینترنتی اعلام به روز و لحظه‌ای قیمت بسیاری از اقلام اقتصادی مورد نیاز خانوار نظیر نان صنعتی و سنتی ، انواع شیرینی جات، محصولات میادین میوه و تره بار سراسر کشور ، محصولات لبنی ،مواد بهداشتی ، مواد شوینده ، بلیط مترو، قیمت اقلام و کالاهای اساسی (روغن ، برنج ، قند و شکرو..) قیمت دستمزد صنف آرایشگران مردانه و قیمت انواع نوشیدنی ها در بسته بندی های مختلف است.

 شبکه بازار علاوه بر اقتصاد خانوار، اقتصاد در حوزه های دیگر را نیز مورد توجه قرار داده و قیمت ارز مرجع وغیر مرجع ، سکه و طلا و همچنین قیمت نفت در بازارهای جهان، قیمت فلزات گرانبها و فلزات غیر آهنی و بورس جهانی ، بورس های داخلی همچنین قیمت بلیت پروازهای داخلی و بلیت قطارهای مسافری را اطلاع رسانی می‌کند.

شبکه تلویزیونی بازار به منظور حمایت از تولیدات داخلی و ترغیب مصرف کنندگان به استفاده از محصولات ایرانی، قیمت گوشی‌های تلفن ساخت کشورمان و قیمت لوازم خانگی و خودرو تولید داخل را نیز به آگاهی مصرف کنندگان می‌رساند ودر آینده نزدیک اطلاع رسانی بیشتر در مورد قیمت دیگرکالاها واقلام مورد نیاز مردم را در دستور کار خود دارد. 

انتهای پیام/


آخرین خبرها
منبع: هنر آنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. اکبر حشمتی:

    باسلام مسئولین وپرسنل صداوسیما در کلیه قسمتهای این سازمان افراد درستی هستند تعدادی انگشت شمار هستند که در بعضی قسمتهای صداوسیما فرق میان شهرها می گذارند در زیر نویس پروازهای داخلی که از شبکه تلویزیونی بازار پخش می شود هزینه پروازهای داخلی تهران به شهرستانها به ترتیب حروف الفبای شهرستانها زیرنویس می شود ولی تهران به اهواز را چند تا به آخر می آورند چرا باید این کار را انجام دهند چندین بار هم به آنها گفته ایم ولی ترتیب اثر نمی دهند مردم را عصبانی می کنند مردم را ضد صداوسیما می کنند خواهشمند است اقدام بفرمایی با تشکر حشمتی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.