سایت شهدای دیپلمات رونمایی شد

۳۰م دیماه ،

مراسم رونمایی از پایگاه اینترنتی شهدای دیپلمات به آدرس www.shohadayediplomat.ir با حضور استاندار تهران، مشاور مقام معظم رهبری و رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خارجی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، مراسم رونمایی از پایگاه اینترنتی شهدای دیپلمات با حضور آیت‌الله تسخیری، مرتضی تمدن، استاندار تهران، باقر خرم‌شاد، رییس فرهنگ و ارتباطات اسلامی و مسوولانی از وزارت خارجه،‌ ظهر چهارشنبه در سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برگزار شد.

در این مراسم، آیت‌الله تسخیری گفت: کسانی که در جهاد سیاسی و دیپلماتیک شهید شده‌اند، خداوند آن‌ها را در زمره شهدای اسلام قرار می‌دهد. امیدوارم که همه ما مصمم در راه خدمت به اسلام بوده و در این راه ثابت‌قدم باشیم.

تسخیری در ادامه اظهاراتش افزود: یکی از خصلت‌های شهدا این است که همه تهدیدها را به عنوان یک فرصت می‌نگرند و اگر از این فرصت‌ها در جهت اسلام استفاده کنند، بسیار ارزشمند است.

مشاور مقام معظم رهبری، اضافه کرد: باید شهدا را خوشحال کنیم و مسیر آن‌ها را ادامه دهیم. تشکیل این دبیرخانه، بشارتی است در جهت برگزاری کنگره‌های بین‌المللی در جهت تکریم و بزرگداشت شهدای اسلام است.

هم‌چنین خرمشاد در ادامه این مراسم افزود: گرامیداشت شهدای دیپلمات سبب می‌شود فضای دیپلماسی عمومی و رسمی از معنویت مملو شود و دیپلماسی ما را در برابر مخاطره‌ها مصون نگه دارد.

رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی ادامه داد: یاد شهدا کمک می‌کند که در برابر هجمه‌های اسلام هراسی و ایران هراسی مقاومت کرده و پایداری کنیم. یاد شهدا در شرایط حساس کنونی جهان که در حال رسیدن به نقطه عطفی است، می‌تواند بسیار مثمرثمر واقع شود.

وی تصریح کرد: برای دستیابی به وحدت و یکپارچه‌سازی جهان اسلام می‌توانیم از برکت خون شهدا استفاده کنیم.

سپس استاندار تهران با بیان این که شهدا، سفیران الهی می باشند، گفت: پیام شهدای دیپلمات اکنون در نقاط مختلف جهان طنین انداخته که می‌توانیم نشانه‌های آن را در نهضت بیداری اسلامی ملاحظه کنیم.

تمدن اضافه کرد: شهدای دیپلمات در عرصه سیاسی خارجی، مباحثی مانند مصلحت، عزت و حکمت را با عنصر زیبایی شهادت آراسته‌اند.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.