سایت صندوق توسعه ملی برتر شد

۳۰ام بهمن ،

بینا- در مراسم اختتامیه پنجمین جشنواره وب ایران که با همکاری مرکز رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی  برگزار گردید پایگاه اینترنتی صندوق توسعه ملی به عنوان پایگاه اینترنتی برتر حاکمیتی انتخاب و معرفی شد.
به گزارش بینا، در این دوره از جشنواره وب ایران بیش از ۶ هزار وب پایگاه اینترنتی با یکدیگر به رقابت پرداختند که پایگاه اینترنتی های برتر توسط ۱۳۰ داور که از میان متخصصان این حوزه٬ وبلاگ نویسان و خبرنگاران حوزه فناوری اطلاعات٬ مدیران پایگاه اینترنتی های برتر فارسی انتخاب شدند.
از ملاک های داوری در پنجمین جشنواره وب ایران می توان به محتوا (Content) ساختار و مسیر (Navigation) طراحی دیداری (Visual Design) کارکرد (Performance) تعامل (Interactivity) تجربه کلی (Overall Experience) اشاره کرد.
پنجمین جشنواره وب ایران با اعلام پایگاه اینترنتی های برتر سال در ۵۴ گروه برگزار که در گروه پایگاه اینترنتی های حاکمیتی ۵ کاندیدا شامل شرکت نفت و گاز پارس،کتابخانه، موزه و مرکز اسناد مجلس شورای اسلامی، صندوق توسعه ملی، شرکت مادر تخصصی پالایش و پژوهش خون ایران معرفی و در نهایت پایگاه اینترنتی صندوق به عنوان برنده هیأت داوران انتخاب و تقدیر شد.
لیست پایگاه اینترنتی های کاندیدا و برنده در گروه های مختلف بر روی آدرس http://directory.iranwebfestival.com/1391  و همچنین گزارش زنده این مراسم در آدرس live.iranwebfestival.com به همراه برنده های بخش داوری و برندگان مردمی قابل ملاحظه است.
گزارش تصویری این مراسم نیز در آدرس  http://www.dourbin.net/albumdetail-8647-fa.html   قابل ملاحظه است.
جشنواره وب پایگاه اینترنتی های ایران از معتبرترین جشنواره های حوزه فناوری اطلاعات است که تاکنون پنج دوره آن از سال ۱۳۸۷ برگزار گردیده است.

RSS
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.