سایت میت رامنی پس از پیروزی! +عکس

۲۰ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

عصر ایران:  میت رامنی کاندیدای جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا iبه اندازه ای iبه پیروزی خود در این رقابت اطمینان داشت که حتی وب پایگاه اینترنتیی برای پیروزی خود ایجاد نموده بود.

 این وب پایگاه اینترنتی حتی ۲۴ ساعت پس از اعلام نتیجه انتخابات، در دسترس کاربران اینترنت قرار داشت.

صفحاتی از وب پایگاه اینترنتی پیروی رامنی نیز در اینترنت انتشار یافته است.

در یکی از این تصاویر، رامنی با عنوان “رئیس جمهور منتخب” در حالی که پشت سر او پرچم آمریکا قرار دارد، دیده می گردد.

رامنی فرماندار سابق ایالت ماسوچوست آمریکا در یکی از صفحات این وب پایگاه اینترنتی توضیح می دهد: برای فرصت هایی که در مقابل ملت آمریکا قرار دارد خود را آماده نموده ام. اولین اولویت من، ایجاد فرصت های شغلی برای آمریکایی هاست.

در این وب پایگاه اینترنتی تاریخ معارفه رئیس جمهور تازه آمریکا ۲۱ ژانویه آینده در واشنگتن اعلام شده است. همچنین لینک دفتر اطلاع رسانی و رسانه ای رامنی نیز در این پایگاه اینترنتی گذاشته شده است.

در وب پایگاه اینترنتی پیروزی رامنی، جایگاهی نیز تعیین شده تا افراد متمایل iبه همکاری با دولت میت رامنی بتوانند رزومه خود را از طریق این وب پایگاه اینترنتی ارسال نمایند.

عکس هایی از پل راین معاون رامنی iبه عنوان معاون رئیس جمهور تازه آمریکا نیز در این پایگاه اینترنتی انتشار یافته است که در حال پاسخ iبه ابراز احساسات هواداران است.

رامنی کاندیدای شکست خورده در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا گفته بود یک روز پیش از رای گیری، سخنرانی پیروزی خود را متشکل از ۱۱۱۸ کلمه تهیه نموده اما هیچ متنی را برای سخنرانی شکست تدارک ندیده بود.

باراک اوباما که در انتخابات سال ۲۰۰۹ iبه عنوان رئیس جمهور آمریکا انتخاب شده بود در انتخابات اخیر هم توانست با شکست میت رامنی، در سمت ریاست جمهوری آمریکا باقی بماند.

تصاویری از پایگاه اینترنتی پیروزی رامنی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا







مجله اینترنتی برترین ها سبک زندگی سلامت دکوراسیون موفقیت کودک
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.