سایپادیزل، مقام اول خدمات پس از فروش خودروهای سنگین,توسعه خدمات با هدف افزایش وفاداری مشتریان

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

سایپادیزل تاکنون در خصوص شکایت از کامیون‌های دانگ فنگ محکوم نشده است

شرکت خدمات فنی رنا به عنوان تنها ارائه دهنده خدمات پس از فروش خودروهای تولیدی سایپا دیزل توانست با کسب امتیاز شاخص ۶۶٫۸ در سال ۹۱ برای “یازدهمین بار” رتبه اول را در جمع ۲۰ شرکت ارائه دهنده خدمات پس از فروش در سطح کشور کسب کرد

خبراقتصادی:عسگریان مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش سایپا دیزل امروز در نشست خبری با بیان این مطلب افزود: در حال حاضر ۵۳ نمایندگی خدمات پس از فروش تحت پوشش این شرکت فعالیت کرده و طبق قانون حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان خودرو، جاده‌های اصلی کشور را تحت پوشش قرار داده‌اند.

وی ادامه داد:در سال ، ۲۰ شرکت خدماتی مورد ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد قرارگرفتند که نسبت به سال ۱۳۹۰ ، ۳۰ درصد افزایش نشان می دهد. این در حالیست که این شاخص در خودروهای سواری  رشدی منفی داشته است.

عسگریان، توسعه خدمات پس از فروش با هدف افزایش وفاداری مشتریان به محصولات سایپا دیزل را مهمترین هدف شرکت رنا در سال جاری دانست و تاکید کرد:‌ ارتقاء کیفیت، کاهش قیمت تمام شده و افزایش سهم بازار قطعات و خدمات از دیگر اهداف شرکت رنا به منظور حفظ جایگاه ممتاز خود است.

مدیرعامل شرکت رنا همچنین از چشم انداز مدیریتی این شرکت در رسیدن به جایگاه برترین شرکت خدمات پس از فروش خودروهای تجاری در منطقه خبر داد.

عسگریان در ادامه در پاسخ به سوالی مبنی بر چگونگی تأمین قطعات کامیون های ولوو در شرایط فعلی ابراز داشت: با برنامه  ریزی صورت گرفته و توزیع هدفمند اینگونه قطعات در سطح کشور خوشبختانه تاکنون مشکلی در این خصوص گزارش نشده است.

وی در ادامه به اصلاح فرآیند امداد رسانی جاده ای  به خودروهای سنگین در سال جاری خبر داد و گفت: تمامی نمایندگی های شرکت خدمات فنی رنا در سال قبل به خدمات امداد رسانی تجهیز شده و با الگو برداری از شرکتهای اروپایی رنو و ولوو قصد داریم متوسط زمان امداد را در جاده های کشور به استانداردهای جهانی برسانیم.

وی افزود: متوسط خواب خودرو در نمایندگی‌های خدمات پس از فروش رنا، ۲٫۸ روز بوده است البته هیچ خودرویی نیز بیش از یک هفته در نمایندگی‌ها متوقف نشده است.

مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش سایپا دیزل تصریح کرد: نرخ بازگشت خودروها به نمایندگی‌های خدمات پس از فروش به شاخص ۱٫۵ کاهش یافته است. در این زمینه کامیون البرز (دانگ فنگ) با توجه به تعداد آن، بیشترین مراجعه را به نمایندگی‌ها داشته است.

عسگریان گفت: به طور کلی داخلی سازی قطعات سنگین به سبب پایین بودن تیراژ مصرف آن‌ها مقرون به صرفه نیست به همین سبب بیشتر قطعات وارداتی بوده و از طریق شریک خارجی تامین می‌شود.

وی ادامه داد: البته تحریم مشکلاتی را در این زمینه ایجاد کرده اما راهکارهای دور زدن آن نیز پیدا می‌شود به عنوان مثال با برگزاری کلاس‌های آموزشی برای یکی از کشورهای حاشیه خلیج فارس منابع آن را صرف واردات قطعات مورد نیاز کرده‌ایم.

سایپادیزل تاکنون در خصوص شکایت از کامیون‌های دانگ فنگ محکوم نشده است

معاونت فروش و بازاریابی شرکت سایپا دیزل با بیان توضیحاتی را درخصوص سرنوشت شکایت کامیون‌داران از کامیون‌های دانگ فنگ (البرز) تولیدی این شرکت گفت: سایپادیزل تاکنون در خصوص شکایت از کامیون‌های دانگ فنگ محکوم نشده است.

مهیار عسگریان در نشستی خبری دربارهٔ سرنوشت شکایت از کامیون‌های دانگ فنگ تولیدی این شرکت، اظهار کرد: محصولی با کیفیت‌تر از دانگ فنگ (با نام ایرانی البرز) وجود ندارد.

عسگریان ادامه داد: مباحث حقوقی شکایت از کامیون‌های دانگ فنگ در دست پیگیری است با این حال می‌توان گفت هیچ خودرویی در کشور شماره‌گذاری نمی‌شود مگر آن که استانداردها را پاس کند.

وی افزود: به طور مثال بعضی از دارندگان این کامیون نزد سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان از رنگ این خودرو شکایت کرده‌اند که البته منطقی نیست.

در ادامه امیر میرمنصف ، معاون خدمات پس از فروش شرکت خدمات پس از فروش سایپا دیزل ،اظهار کرد: سایپا دیزل تاکنون محکومیتی در این پرونده در هیچ دادگاهی نداشته است.

وی ادامه داد: البته در زمان اوج شکایت‌ها شورایی تشکیل و مباحث مربوطه در کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی بررسی شد به‌گونه‌ای که مشکلات تمام دارندگان کامیون دانگ فنگ در همان زمان برطرف شد.


khabareghtesadi.com
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. محمد نظری:

    سلام به نظر من بد قول ترین شرکت سایپا دیزل هست برا اولین بار ماشین ثبت نام کردم بلایی به سرم اوردن که دیگه توبه کردم از سایپا ماشین بگیرم.برج ۳ ا.مسال الوند ثبت نام کردم گفتن برج۷ تحویل میدیم الان برج ۱۰ هم رسید ولی هنوز از ماشین خبری نیست مگه دزدی فقط از دیوار مردم بالا رفتنه این کار از هزار تا دیوار بالا رفتن هم بدتره .برج ۷ دعوت نامه فرستادن و میگن دیگه تا روز تحویل سود مشارکت بهتون نمیدیم

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.