سایپا سه پله صعود کرد و پیشگامان در صدرماند

۲۸م آذر ،

هفته سیزدهم لیگ برتر والیبال امروز چهارشنبه با برگزاری پنج دیدار و یک بازی ناتمام پیگیری شد که پیشگامان سیزدهمین شکست جواهری را به این تیم تحمیل کرد و سایپا با شکست متین سه پله صعود در جدول داشت.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛ هفته دوم دور برگشت مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر ایران امروز در شهرهای ارومیه، مشهد، تهران، یزد، ورامین و تبریز پیگیری شد که تیم های پیشگامان، سایپا، پیکان، باریج اسانس و آلومینیوم المهدی به پیروزی رسیدند.
تیم والیبال پیشگامان کویر این هفته در بازی خانگی خود که رییس فدراسیون والیبال به عنوان تماشاگر ویژه این دیدار در سالن شاهدیه یزد بود، در برابر بازرگانی جواهری تیم قعر جدولی این رقابت ها سه بر صفر به پیروزی رسید تا با ۲۸ امتیاز همچنان در صدر جدول این رقابت ها باقی بماند.
تیم جواهری گنبد در ست اول این دیدار بسیار خوب ظاهر شد به گونه ای که تا امتیاز ۲۱ نیز از حرف پیش بود، اما در نهایت نتیجه این دیدار را واگذار کرد.

در دومین بازی هفته سیزدهم لیگ برتر والیبال تیم شهرداری ارومیه میزبان کاله مازندران بود که این بازی به سبب رفتار ناشایست تماشگران ارومیه ای، ناتمام ماند. در ست سوم این دیدار تماشاگران ارومیه ای اشیائی را به داخل زمین پرتاب کردند که با دستور ناظران مسابقه این بازی نیمه تمام ماند و تیم ها به رختکن هدایت شدند. اما بعد از برقراری نظم از سوی مسئولان برگزاری مسابقه مسئولان تیم کاله اعلام کرد که این بازی را ادامه نمی دهد. کمیته انضباطی روز دوشنبه چهارم دیماه در خصوص این بازی تصمیم گیری خواهد کرد.

تیم والیبال میزان خراسان امروز چهارشنبه در سالن مهران مشهد میزبان آلومینیوم المهدی بندرعباس بود که در یک دیدار سنگین سه بر دو مغلوب مهمان خود شد تا بازیکنان المهدی بعد از شکست پیشگامان در هفته اول دومین پیروزی دور برگشت خود را جشن بگیرند.
المهدی با این پیروزی ۲۰ امتیازه شد و با یک پله صعود در جدول به مکان هفتم آمد. میزان نیز یک پله سقوط در جدول داشت.

تیم والیبال باریج اسانس کاشان این هفته در خانه والیبال تهران موفق به شکست سه بر یک نوین کشاورز شد تا جمع امتیازهای خود را به عدد ۱۴ برساند و یک پله صعود در جدول داشته باشد.

در هفتادو هفتمین بازی لیگ برتر سال ۹۱، تیم متین ورامین در سالن شهید گل عباسی ورامین همانند بازی رفت در برابر سایپا سه بر صفر مغلوب شد تا سایپا این هفته رکورد بزند و سه پله صعود داشته باشد. سایپا با ۲۴ امتیاز از جایگاه ششم جدول به رتبه سوم آمد.

شهرداری تبریز در اولین بازی خانگی دور برگشت خود سه بر صفر مغلوب پیکان شد تا سرمربی تازه این تیم دومین شکست خود را نیز تجربه کند. شهرداری تبریز یک پله سقوط در جدول داشت و با ۱۴ امتیاز در رتبه دهم قرار گرفت.

نتایج کامل دیدارهای هفته دوم دور برگشت مسابقات والیبال باشگاه های برتر ایران به قرار زیر است:
میزان خراسان ۲– آلومینیوم المهدی ۳
(۲۳- ۲۵، ۲۵- ۲۱، ۲۳- ۲۵، ۲۵- ۲۳ و ۱۲- ۱۵)
نوین کشاورز یک – باریج اسانس کاشان ۳
(۲۵- ۲۲، ۲۲- ۲۵، ۲۳- ۲۵ و ۱۸- ۲۵ )
پیشگامان کویر یزد ۳– جواهری گنبد صفر
(۲۶- ۲۴، ۲۵- ۱۷ و ۲۵- ۲۳)
متین ورامین صفر – سایپای البرز ۳
(۱۸- ۲۵، ۱۷- ۲۵ و ۲۳- ۲۵)
شهرداری تبریز صفر – پیکان تهران ۳
(۲۵- ۲۷، ۲۰- ۲۵ و ۲۱- ۲۵)
شهرداری ارومیه – کاله مازندران (بازی ناتمام ماند)
(۲۵- ۲۰، ۲۴- ۲۶ و ۷ – ۷)

جدول رده بندی لیگ برتر والیبال تا پایان هفته سیزدهم به قرار زیر است:
۱- پیشگامان کویر یزد ۲۸ امتیاز
۲- پیکان تهران ۲۷ امتیاز
۳- سایپا البرز ۲۴ امتیاز
۴- کاله مازندان ۲۴ امتیاز (یک بازی کمتر)
۵- متین ورامین ۲۴ امتیاز
۶- میزان خراسان ۲۳ امتیاز
۷- آلومینیوم المهدی ۲۰ امتیاز
۸- شهرداری ارومیه ۲۰ امتیاز (یک بازی کمتر)
۹- باریج اسانس ۱۴ امتیاز
۱۰- شهرداری تبریز ۱۴ امتیاز
۱۱- نوین کشاورز ۹ امتیاز
۱۲- بازرگانی جواهری گنبد ۲ امتیاز


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.