سایپا لجستیک هم خصوصی می گردد

۰۸خردادماه،

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی «ممتاز» به نقل از موج، سازمان خصوصی سازی در نظر دارد تعداد ۴۹ میلیون سهم شرکت حمل و نقل چند وجهی سایپا (سایپالجستیک) معادل ۴۹ درصد از سهام این شرکت به ارزش پایه هر سهم ۳ هزار و ۴۵۳ ریال و ارزش کل ۱۶۹ میلیارد و ۱۹۷ میلیون ریال را، روز یکشنبه ۲۶ خرداد عرضه کند.
بر اساس این گزارش، عرضه ­ به صورت یکجا و در بازار سوم و با شرایط نقد و یا نقد و اقساط است. حداقل پیش پرداخت نقدی ۱۵ درصد و مابقی به صورت اقساط ۶ ساله با نرخ سود فروش اقساطی ۱۵ درصد و فواصل زمانی شش ماهه است. مهلت پرداخت حصه نقدی و ارائه فرم خارج از پایاپای حداکثر ۲۰ روز کاری سازمان خصوصی سازی از تاریخ انجام معامله است.
شایان ذکر است، فعالیت این شرکت در زمینه حمل و نقل، جابجایی انواع بار، کالا و مسافر با استفاده از امکانات حمل و نقل ریلی است. شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران مالک ۴۹ درصد سهام و شرکت تولید اتومبیل ایرانی سایپا مالک ۵۱ درصد سهام این شرکت ۱۰۰ میلیارد ریالی است.
کارگزاران خریدار در صورتی مجاز به ورود سفارش خرید به سامانه معاملاتی می باشند که ۳ درصد از ارزش سهام موضوع معامله را، که معادل ۵ میلیارد و ۷۵ میلیون و ۹۱۰ هزار ریال است از مشتری دریافت و به عنوان سپرده حضور در رقابت به حساب شرکت سپرده ­گذاری واریز و یا به این شرکت تحویل داده و تاییدیه شرکت مربوطه را به مدیریت بازار فرابورس ایران ارائه کنند.

ماخذ:عصرخودرو
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.