“سبد کالایی” دولت به موقع توزیع می گردد

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

مدیر اجرایی طرح سبد کالایی با بیان اینکه نیمه اول بهمن زمان توزیع سبد کالایی دولت است ، گفت : طبق وعده قبلی سبد کالا به جامعه هدف داده خواهد شد.

به گزارش ممتاز به نقل از گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه اطلاع رسانی تولید و تجارت ایران (شاتا) ،بهمن حاج‌علی با اشاره به اینکه تامین کالاها ۱۰۰ درصد انجام شده و در بخش توزیع نیز طبق برنامه به پیش رفته است، تصریح کرد: به محض ورود کامل کالاها در شبکه توزیع سراسر کشور ارائه بسته کالایی آغاز خواهد شد.

وی با بیان اینکه حدود ۱۰ هزار نقطه توزیعی در کل کشور مشخص شده است ، گفت : طبق مصوبه دولت به هر میزان خانواری که به ما معرفی شوند، سبد کالایی اختصاص می دهیم و محدودیتی از لحاظ آمار خانوارها وجود ندارد.

حاج علی همچنین گفت : اطلاعات کامل خانوارها دریافت شده است و در حال پایش اطلاعات هستیم.

وی خطاب به مردم گفت: مشمولان دریافت این طرح توجه کنند که هرگونه اطلاع رسانی در زمینه زمان و نحوه دریافت سبد را صرفا از طریق اطلاع رسانی های دستگاههای رسمی ذیربط دنبال کنند چرا که دراین شرایط بازار گمانه زنی ها و شایعات داغ خواهد بود.

به گفته حاج علی ؛ دریافت سبد کالایی به صورت کاملا رایگان خواهد بود و در هیچ یک از مراحل دریافت نباید وجه نقدی پرداخت کنند.

مدیر اجرایی طرح سبد کالایی همچنین با بیان اینکه اطلاعات مورد نیاز برای ارائه این سبد به خانوارها از سوی سازمان هدفمندی در اختیار قرار گرفته است ، یادآور شد: مردم توجه 

داشته باشند که نباید هیچ اطلاعاتی از خانوار خود را برای ثبت نام در سایت یا پایگاه اینترنتی درج کنند و مواظب اشخاص سودجو و فرصت طلبی که به دنبال به دست آوردن اطلاعات شخصی اشخاص و سوء استفاده از آنها می باشند ، باشند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.