سبزترین خودرو آینده

۲۸م اسفند ،

سبزترین خودرو آینده

Novague eco یکی از متفاوت ترین خودروهایی است که تا به حال طراحی شده و می تواند لقب “سبزترین خودروی آینده” را به راحتی و برای همیشه به خودش اختصاص دهد.

به گزارش «ممتاز» به نقل از افکارنیوز،  بسیاری از ما همیشه در مورد خودروهایی که ممکن است در آینده وارد بازار شود کنجاوی هایی می کنیم و البته متوجه خواهیم شد که هر خودرو ویژگی های خاصی دارد.

“Novague eco” یکی از متفاوت ترین خودروهایی است که تا به حال طراحی شده و می تواند لقب “سبزترین خودروی آینده” را به راحتی و برای همیشه به خودش اختصاص دهد.

مراحل ساخت این خودرو از همان ابتدا بر پایه تفکر بر سلامت محیط زیست گذاشته شده است و البته طرح بدنه آن نیز به طور خاص از خودروهایی گرفته شده است که پیش از حنگ جهانی در کشور چک تولید می شده است.

این خودرو از آنجایی که با استفاده از زیست سازگارترین قطعات، مدرترین سیستم ها و کم مصرف ترین موتور ساخته شده است نمی تواند خطر خاصی برای محیط زیست داشته باشد

موتور خودرو الکتریکی است و باتری های آن در قسمت جلویی خودرو قرار گرفته است. سلول های خورشیدی نیز یکی دیگر از مواردی است که نباید فرامشوش کنیم. و البته با استفاده از تمامی باتری ها در حالی که پر از شارژ می باشند خودرو می تواند به سقف سرعت ۵۰۰ کیلومتر در ساعت برسد که برای یک خودرو الکتریکی منحصر به فرد است.

بدنه این خودرو از ترکیب دو خودرو قدیمی جمهوری چک الهام گرفته شده است، البته این خودرو کمی مدرنتر نیز شده است که با نگاه کردن نیز می توان آن را متوجه شد.

طراحان این خودرو گفته اند تا سال ۲۰۲۴ باید منظر اطلاعات تکمیلی بود و با این همه اطلاعاتی که گفته شده است اما بازهم قرار است طراحان سورپریزهایی را روی این خودرو قرار دهند.

دوشنبه ۲۸ اسفند   ۱۰:۴۱

منبع:عصرخودرو
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.